ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ادغام شوراهای IT منتفی شد

| چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

موضوع ادغام شوراهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران منتفی شده است.

حمید شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی اعلام کرد علیرغم اصرار برخی مسئولین برای ادغام شوراهای این حوزه، در پایان سال 1385 موضوع از سوی مراجع بالاتر منتفی گردیده است.

به گزارش ایتنا شهریاری اخیرا در گفت‌وگویی با دنیای کامپیوتر و ارتباطات با اشاره به سابقه این موضوع گفته است: «دوستان به شدت دنبال مسئله ادغام بودند و تا یکی دو ماه قبل از عید هم پیگیری می‌کردند که البته قبل از عید یک استفساریه به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفته بود در این مورد که آیا امکان ادغام بودجه ما در جای دیگر وجود دارد یا نه، که شورای عالی در پاسخ گفته بود که با توجه به تفکیک وظایف، تفکیک بودجه نیز منتفی است، پس ادغام منتفی شد، این مسئله به 20 اسفند 85 برمی‌گردد.»

به گفته وی، این به معنای حل کامل این موضوع و اتمام چالش ادغام است.

گفتنی است در سال 85 یکی از چالش‌های مطرح و مهم، تقاضای دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات برای ادغام همه شوراهای این حوزه و یکپارچه شدن مدیریت آن بود که تا مدت‌ها مورد بحث و مجادله صاحبنظران و رسانه‌ها بود.

شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی از همان زمان با این طرح مخالفت داشت.این نخستین بار است که پس از مدت‌ها، یک مقام رسمی از سرانجام این موضوع سخن می‌گوید.

  • ۸۶/۰۳/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">