ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارایه اینترنت اپراتور اول از شهریور

| دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۶، ۰۶:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درباره‌ی زمان واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی که در بهمن‌ماه 85 ثبت نام شده‌اند، ‌گفت: یک میلیون و صد هزار سیم‌کارت اعتباری آماده شده و در برنامه این است که واگذاری آن‌ها را از اواخر فروردین‌ماه و اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز کنیم.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: واگذاری ابتدا در استان‌هایی آغاز می‌شود که ظرفیت‌سازی لازم در آن انجام شده است و کار واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری باقی مانده نیز تا پایان خرداد‌ماه به پایان خواهد رسید.

او با بیان این که کیفیت مکالمات تلفن همراه امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد بهتر شده است، تصریح کرد: با بهینه سازی که برای نوروز امسال در آنتن‌های BTS‌ تهران انجام دادیم در حال حاضر کیفیت مکالمات از مطلوبیت بیشتری برخوردار شده است، به عبارت دیگر مشترکان در شبکه‌ی تلفن همراه کمتر با قطعی و یا نبود آنتن دهی مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به این که در دو روز گذشته سیم‌کارت‌های دایمی ‌ثبت نامی ‌بهمن ماه 85 در استان‌هایی که توزیع نشده بود به شرکت پست تحویل داده شده است، گفت: تنها سیم‌کارت‌های دایمی ‌چند استان باقی مانده است که در تلاشیم کار واگذاری این سیم‌کارت‌ها را تا پایان این ماه به اتمام برسانیم.

او ادامه داد: برنامه‌ی ما این است که تمام سیم‌کارت‌های ثبت نامی‌ بهمن ماه 85 اعم از دایمی ‌و اعتباری تا پایان خردادماه جاری واگذار و به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درباره این که آیا پس از واگذاری این سیم‌کارت‌ها مجدد ثبت نام خواهند داشت، خاطر نشان کرد: همان طور که وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات عنوان کرده است ثبت‌نام جدید سیم‌کارت تلفن همراه پس از پایان واگذاری سیم‌کارت ثبت نامی ‌بهمن ماه 85 در خرداد ماه را در برنامه داریم، چرا که پیش بینی می‌کنیم متقاضی سیم کارت تلفن همراه زیاد باشد.

او افزود: از این رو همزمان با ثبت نام جدید کار واگذاری نیز انجام می‌گیرد و به عبارت دیگر در استان‌هایی که ظرفیت لازم وجود دارد واگذاری نیز همزمان انجام می‌گیرد و تنها برخی استان‌ها باقی می‌ماند که در تلاشیم در تیرماه ظرفیت لازم را ایجاد کنیم و به سمت واگذاری به روز حرکت کنیم.

صدوقی، درباره‌ی این که اپراتور اول چه زمانی سرویس GPRS مانند دسترسی به اینترنت و MMS را برای مشترکان خود امکان پذیر می‌کند، خاطر نشان کرد:‌ همان طور که قبلا قول داده‌ایم تا شهریورماه این سرویس‌های برای مشترکان فعال خواهد شد، امیدواریم پیمانکاران ما در این زمینه تمام تلاش خود را انجام دهند تا در زمان مقرر به وعده‌های خود عمل کنیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پایان اولویت فعالیت‌های اپراتور اول در سال 86 را به روزرسانی سیم کارت تلفن همراه برای کلیه‌ی متقاضیان عنوان کرد و گفت: ارتقای کیفیت سرویس‌ها و تنوع آن‌ها و ایجاد زمینه‌ی رقابت سالم میان اپراتورهای فعال در کشور برای ارایه‌ی خدمات بهتر از برنامه‌های مهم حوزه‌ی تلفن همراه کشور است.

  • ۸۶/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">