ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارایه GPRS از سوی اپراتور اول

| يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

با برنامه‌ریزی مناسب در ارتقای شبکه اپراتور اول، در سال 86، شاهد ارائه سرویس GPRS به کاربران و مشترکان این اپراتور، از سوی شرکت ارتباطات سیار خواهیم بود.
دکتر وفا غفاریان، رئیس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، در خصوص دلایل ارائه نشدن سرویس GPRS، از سوی اپراتور اول به کاربران تلفن همراه، اظهار داشت: به هنگام سرمایه‌گذاری صورت گرفته در شبکه از سوی اپراتور اول، تکنولوژی لازم، حداقل برای بخش اول توسعه شبکه جهت ارائه سرویس فراهم نبوده است.

غفاریان، ادامه داد: در حقیقت تمامی شبکه، به صورت یکپارچه قابلیت ارائه سرویس GPRS را ندارد و برای پشتیبانی از سرویس، به ارتقای شبکه نیاز است که البته این کار در مرحله انجام است.

غفاریان، نتیجه‌گیری کرد که اپراتور اول، برای ارائه سرویس GPRS و ارتقای شبکه، تا حدودی نیازمند زمان است.

رئیس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در خصوص ارائه این سرویس از سوی ایرانسل به کاربران، گفت: تکنولوژی مورد استفاده اپراتور دوم از همان زمان شروع خرید و نصب تجهیزات، 2.5 و 2.75 بوده و اساسا شبکه ایجاد شده ایرانسل بر مبنای این تکنولوژی کار خود را آغاز کرده و به همین جهت، امکان ارائه سرویس GPRS برای این اپراتور فراهم بود.

  • ۸۵/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">