ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارتباطات سیار در هزار شهر سیم کارت اعتباری می دهد

| چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول در حدود قیمت سیم‌کارت‌های تالیا خواهد بود و تفاوت آن‌ها با تالیا این است که شبکه‌ی ما در هزار و 16 شهر فعال است.
وحید صدوقی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: قیمت پیشنهادی ما به کمیسیون تنظیم مقررات درباره‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری در حدود سیم‌کات‌ها‌ی تالیا است؛ چرا که اگر قیمت پایین‌تری ارایه دهیم این بحث را مطرح می‌کنند که اپراتور اول می‌خواهد با بخش خصوصی رقابت کند و اگر قیمت بالاتر ارایه دهیم می‌گویند که گران فروشی می‌کنیم، به همین خاطر قیمت خود را در حد تالیا ارایه خواهیم کرد؛ اما به طور قطع کمیسیون تنظیم مقررات در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.
او با بیان این که فاز دوم بهینه‌سازی شبکه‌ی تلفن همراه در تهران، کرج، شیراز، تبریز‌، اصفهان و اهواز انجام خواهد شد، اظهار داشت: هم اکنون عملیات بهینه‌سازی شبکه در تهران و کرج در حال انجام است و سایر تیم‌های اجرایی برای پنج استان تشکیل شده است؛ فاز دوم تا پایان سال اجرا خواهد شد تا به سطح مطلوب خدمات برسیم و در صورت بهبود کیفیت واگذاری در استان‌ها انجام خواهد شد؛ حداقل 100 شهر و چهار استان سیم‌کارت‌های خود را به طور کامل دریافت خواهند کرد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار افزود: اجرای فاز 3+، چهار میلیون ظرفیت شبکه را افزایش خواهد داد و توسعه‌ی شبکه در این فاز از طریق استان‌ها و پیمانکاران انجام می‌شود؛ تجهیزات این فاز وارد کشور شده است.
صدوقی درباره‌ی آنلاین شدن دفاتر خدمات ارتباطی برای ارایه‌ی سرویس‌های اپراتور اول، گفت: با برخی از شرکت‌های PAP برای آنلاین شدن دفاتر خدمات ارتباطی صحبت کردیم که این امر باعث افزایش سرعت و تعداد سرویس‌ها خواهد شد، هم اکنون 50 دفتر به طور آنلاین کار می‌کنند که تا پایان پاییز 220 دفتر در تهران آنلاین خواهند شد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار با اعلام این که تست‌های پایلوت سرویس VPN در حال انجام است، گفت: سرویس‌های جدید به محض تایید شدن به مشترکان ارایه خواهد شد.
وی با اعتقاد بر این که مشکلی در شبکه برای ثبت‌نام سیم‌کارت در بهمن‌ماه وجود ندارد و ما منتظر مجوز هستیم گفت: شورای عالی اقتصاد مجوز 10 میلیونی توسعه را در سال جاری به ما ارایه کرد و ما باید از این پتانسیل استفاده کنیم.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار افزود: کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مهرماه تشکیل و تعرفه‌ها و قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری مشخص خواهد شد.

  • ۸۵/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">