ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

این هفته مورگان استنلی در یادداشتی از تحقیق خود برای مشتریانش نوشت، ارزش بازار آمازون، غول تجارت الکترونیک و محاسبات ابری آمریکا، ظرف یک سال به ۱ تریلیون دلار خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، این هفته مورگان استنلی از نیویورک که یک شرکت خدمات مالی در جهان است و خدمات بانکی، اوراق قرضه، مدیریت سرمایه و سرمایه‌گذاری را ارائه می‌کند، در یادداشتی از تحقیق خود برای مشتریانش نوشت: ارزش بازار آمازون، غول تجارت الکترونیک و محاسبات ابری آمریکا، ظرف یک سال به ۱ تریلیون دلار خواهد رسید.

از ابتدای امسال ارزش سهام آمازون بیش از ۵۱ درصد رشد کرده است و ارزش سرمایه بازار آن درحال حاضر نزدیک به ۵۴۶ میلیارد دلار است. مورگان استنلی رتبه‌دهی بالای خود به سهام آمازون را تکرار کرد و اعلام کرد ارزش بازار آن در انتهای ۲۰۱۸ دو برابر خواهد شد.

این تحقیق تخمین می‌زند تجارت خرده‌فروشی آمازون ۶۰۰ میلیارد دلار ارزش خواهد داشت. ارزش خدمات تحت وب آمازون به ۲۷۰ میلیارد دلار خواهد رسید درحالی‌که درآمد آن از اعطای اشتراک ویژه به ۷۰ میلیارد دلار خواهد شد و تجارت تبلیغاتی آمازون هم به ارزش ۵۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

ماه گذشته آمازون گزارش داد درآمد ربع سوم این شرکت به ۴۳.۷ میلیارد دلار رسیده است که در مقایسه با ربع سال مشابه سال ۲۰۱۶ با ۳۴ درصد رشد روبرو شده است.

  • ۹۶/۰۸/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">