ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارسال لینک‌های آلوده برای کاربران سایت دیوار

| يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل کلاهبرداری از طریق فیشینگ و ایجاد درگاه جعلی برای افراد عضو دیوار و شیپور در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ " ایرج پورمستمند " در تشریح این خبر گفت: کلاهبردار جوان با ارسال پیامک حاوی لینک آلوده درگاه جعلی برای اعضاء برنامه‌ دیوار و شیپور، در پوشش گردانندگان برنامه‌های مذکور، ضمن اغفال مخاطب خود به بهانه پرداخت مبالغی اندک برای جلوگیری از حذف اکانت و مسدودی آگهی افراد، اطلاعات حساب بانکی آنها را سرقت می‌کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارشناسان فنی پلیس فتا استان، کلاهبردار 24 ساله، شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده در شهرستان رشت دستگیر شد.

سرهنگ پورمستمند گفت: متهم در ابتدا منکر عمل مجرمانه شده اما در مواجهه با مستندات به جرم خود اعتراف و مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از عموم شهروندان خواست تا هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش فوریت‌های سایبری پلیس فتا به همکاران ما گزارش دهندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">