ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اساسنامه سازمان فاوای شهرداری تصویب شد

| سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در یکصد و چهاردهمین جلسه شورا به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با یکصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران مورد بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید ملاحظاتی در اساسنامه داشته باشیم که مبنای همیشگی برای کار در این سازمان باشد، گفت: با توجه به این موضوع باید با دقت بیشتری اساسنامه تصویب شود و به صورت مقطعی و موضعی تصمیم گیری نکنیم.

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا نیز در جریان بررسی ماده ۱۳ در خصوص وظایف و اختیارات هیات مدیره با تأکید بر اینکه شهرداری ظرفیت بالایی در حوزه نیروی انسانی دارد و باید از این ظرفیت استفاده شود و نباید در اساسنامه خلاف قانون عمل کنیم، اظهار کرد: در صورت عدم وجود نیرو در آن پست سازمانی، شهرداری می تواند از کارمندان سایر سازمان‌های دولتی استفاده کند. ما نمی‌توانیم خلاف قانون عمل کنیم و برای قانون قید لحاظ و اضافه کنیم.

در ادامه پیشنهاد علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا مبنی بر سه سال سابقه فعالیت اجرایی در شهرداری برای انتخاب مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران مورد موافقت قرار گرفت.

گفتنی است کلیات اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حداکثر آراء موافق اعضا به تصویب رسید.

  • ۰۱/۰۹/۲۲

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">