ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دولت‌های محلی در چین درخواست پکن برای تحت فشار گذاشتن صنعت استخراج رمز ارز را عملی می کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مقامات استان گینگایی در شمال غرب چین و در همسایگی ژینجیانگ، دستور توقف پروژه‌های استخراج ارز مجازی را صادر کرد. دولت‌های محلی در چین درخواست پکن برای تحت فشار گذاشتن این صنعت را عملی می‌کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

چین بیش از نیمی از تولید بیت کوین در جهان را در اختیار دارد ولی برخی استخراج‌کنندگان به دنبال دستور کابینه چین برای سخت‌گیری در مورد استخراج بیت کوین و تجارت آن در ماه گذشته، در فکر تغییر مکان هستند.

لی تانگ، مدیرعامل بخش خدمات مالی موسسه خدمات ارز مجازی بیبل فاینانس مستقر در هنگ کنگ می‌گوید:«ما در یک نقطه عطف برای صنعت استخراج ارز مجازی در آسیا ایستاده‌ایم. بسیاری از استخراج‌کنندگان به طور جدی طرح‌های عملیاتی خود برای آینده را مورد بازبینی قرار داده‌اند چون فضای فعلی نظارتی در کشور برای رشد این کسب و کار مناسب نیست».

دفتر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین در استان گینگایی در روز چهارشنبه دستور ممنوعیت پروژه‌های استخراج ارز مجازی و توقف فعالیت‌های فعلی در این استان را اعلام کرد. همچنین این شرکت‌ها اجازه ندارند برق یا مکان لازم برای فعالیت‌های استخراج ارز مجازی را فراهم کنند.

دستور توقف فعالیت‌های استخراج ارز مجازی در پارک توسعه فناوری اقتصادی ژینجیانگ هم صادر شده است.

سایر دولت‌های محلی هم اقداماتی انجام داده‌اند. مغولستان داخلی، سومین مرکز بزرگ استخراج ارز مجازی در چین پیش‌نویس قانون ممنوعیت این فعالیت‌ها را ارائه داده است.

  • ۰۰/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">