ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مردم با اتکا به چه ضمانت‌های اجرایی باید به موتورسواران سرویس‌های خدمات آنلاین اعتماد کنند در شرایطی که مدرک شناسایی معتبری از آنها أخذ نمی‌شود؟!

به گزارش تسنیم با رشد روزافزون کسب‌وکارهای نوپا و ارائه خدمات گسترده آنها در سطح جامعه، گاها شاهد بروز مخاطراتی در روند فعالیتی آنها هستیم و با توجه به اینکه استارتاپ‌ها خلق شده‌اند تا تنگناهای سنتی و بروکراسی‌های سابق را در حوزه کسب‌وکاری از بین ببرند، باید بیش از پیش نگران افتادن آنها در دامن تنگناهای نوین باشیم.

اخیرا فعالیت تاکسی‌های اینترنتی و پیک‌های آنلاین رونق بسیاری یافته و اغلب مردم ترجیح می‌دهند تا برای دریافت خدمات این حوزه، به استارتاپ‌های صاحب دستاورد در این بخش مراجعه کنند.

انتقادات بسیاری نیز تاکنون به روند فعالیت این قبیل استارتاپ‌ها از نرخ‌ها تا پروسه احراز هویت خدمات‌دهندگان وارد شده است اما اخیرا یکی از موارد انتقاد برانگیز، شیوه ثبت‌نام از رانندگان موتوری برای فعالیت در بخش خدمات پیک آنلاین است که در ویدئوی زیر یکی از مخاطبان برنامه تلویزیونی ضبط و از باگ موجود اطلاع‌رسانی کرده است.

سؤالی که در پایان تماشای این ویدئو به ذهن متبادر می‌شود این است که آیا واقعا صرف دریافت سفته 10 میلیون تومانی از رانندگان موتوری فعال در استارتاپ‌های خدمات حمل‌ونقل آنلاین می‌توان تضمینی برای اعتماد مردم ایجاد کرد؟

زمانیکه مدرک شناسایی معتبری از رانندگان سرویس‌های خدمات آنلاین دریافت نمی‌شود، مردم با اعتماد به چه ضمانت قانونی چک، پول یا جواهرات خود را در اختیار رانندگان موتوری قرار دهند؟!

فیلم را اینجا ببینید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">