ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استرداد وجوه ثبت نامی بیش از پیش بینی بود

| دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۴:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

ازدحام ایجاد شده در دفاتر پستی و پست بانک کشور به منظور استرداد وجوه ثبت نامی سیم کارت سال 84 ، بیش از حد پیش بینی‌‏های انجام شده بود که تنها دلیل آن ، عدم اطلاع‌‏رسانی دقیق در خصوص موعد مقرر شده استرداد وجوه است.
عباسعلی ابوالفضلی ، سرپرست روابط عمومی و بین‌‏الملل شرکت ارتباطات سیار ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ، با بیان این که موعد مقرر اعلام شده از سوی رسانه‌‏ها باعث ایجاد سوءتفاهم مشترکینی که قصد استرداد وجوه خود را دارند شده ، اظهار داشت: کلیه مشترکینی که قصد استرداد وجوه خود را دارند از 9 اردیبهشت ماه جاری تا یک ماه قبل از موعد تحویل سیم کارت می‌‏توانند برای دریافت یا پس گرفتن وجوه واریز شده به دفاتر پستی مراجعه کنند.

وی ، افزود: موعد دریافت سیم کارت هر مشترک ممکن است با مشترک دیگر تفاوت داشته باشد ، به این معنی که مشترکی که سیم کارت خود را در اسفند 85 دریافت می‌‏کند تا اول بهمن ماه 85 فرصت دارد برای استرداد وجه خود به دفاتر پستی مراجعه کند.

ابوالفضلی ، ادامه داد: به این ترتیب فرصت بسیار زیاد است و هم وطنان می‌‏توانند در روزهای آینده در وضعیت بهتر و بدون هجوم به دفاتر پستی این وجوه را پس بگیرند.

سرپرست روابط عمومی و بین‌‏الملل شرکت ارتباطات سیار ، گفت: قرار بود هم‌‏زمان با استرداد وجوه ثبت‌‏نامی ، امکان نقل و انتقال فیش هم وجود داشته باشد ، اما با توجه به آن که محاسبات مالی مربوط به ثبت نام تلفن همراه در سال 84 به طور کامل خاتمه پیدا نکرده ، در اولین فرصت ، آغاز پروسه نقل و انتقال فیش به طور آزاد اعلام می‌‏شود.

وی ، تصریح کرد: مشترکین می‌‏توانند از فرصت ایجاد شده به نفع خود استفاده کنند ، به این معنی که اگر مشترکی نخواهد وجوه خود را مسترد کند و فیش در دست دارد ، می‌‏تواند آن را در بازار آزاد معامله کند.

ابوالفضلی ، با توضیح این که در دوره قبلی ثبت‌‏نام سیم ‌‏کارت ، این کار قانونی نبود ، اظهارداشت: این امکان در شرایط فعلی در نظر گرفته شده و مشترکین قبوض ثبت‌‏نامی می‌‏توانند به دفاتر پستی و دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرده و فیش‌‏های خود را به صورت قانونی منتقل کنند.

وی ، تاکید کرد: مشترکین قبوض ثبت‌‏نامی تا یک ماه قبل از موعد تحویل سیم‌‏کارت خودشان می‌‏توانند با مراجعه به دفاتر پستی ، 360 هزار تومان وجه خود را به طور کامل دریافت کنند.

سرپرست روابط عمومی و بین‌‏الملل ارتباطات سیار ، در خصوص مراسم معارفه مدیرعامل جدید این شرکت ، گفت: مهندس سراییان مدیر عامل سابق شرکت ارتباطات سیار مسئولیت عضویت در هیات مدیره این شرکت را قبول کرده‌‏ و مهندس وحید صدوقی به مدیر عاملی و عضو هیات مدیره منصوب شده‌‏ است.

وی ، در خصوص دلیل برگزاری مراسم معارفه بدون پوشش خبری و خبرنگاران ، گفت: این مورد قبلا از طریق رسانه‌‏ها منعکس شده بود و نخواستیم مزاحم خبرنگارها شویم.

گفتنی است ؛ طبق آمار منتشر شده در اولین روز استرداد وجوه ثبت نامی 50 هزار نفر با مراجعه به دفاتر پستی و پست بانک سراسر کشور ، خواستار دریافت وجوه خود شدند.

  • ۸۵/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">