ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اسپیس ایکس ماهواره جاسوسی به فضا برد

| سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

تارنمای سی ان بی سی آمریکا گزارش داد که شرکت فناوریهای اکتشاف فضایی'اسپیس اکس' آمریکا صبح روز دوشنبه به وقت محلی محرمانه ترین ماهواره جاسوسی این کشور را به فضاپرتاب کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای سی ان بی سی آمریکا، موشک فالکون 9 در اولین ساعات صبح دوشنبه به وقت محلی از مرکز فضایی کندی در فلوریدای آمریکا به فضا پرتاب شد. این ماهواره به عنوان زیرگروهی از ماهواره های 'دفتر شناسایی ملی' متعلق به 'جامعه اطلاعاتی آمریکا' است.
شرکت فضایی 'اسپیس اکس' در راستای اینکه قصد دارد اکثر تقویت کننده های مرحله اول (مداری) خود را که به عنوان پرتاب کننده عمل می کنند نگهداری کرده و مجددا استفاده کند، تقویت کننده این موشک را نیز چند دقیقه بعد از پرتاب آن، در ایستگاه نیروی هوایی 'کیپ کارناوال' فرود آورد.
این چهارمین بار از فرود آمدن تقویت کننده های پرتاب موشک شرکت اسپیس اکس آمریکا در پایگاه کیپ کارناوال تاکنون است. این شرکت نخستین موشک بازیافتی خود را ماه پیش دوباره به پرواز درآورد.
اسپیس اکس یک شرکت تولید کننده محصولات صنایع هوا فضایی در آمریکا است.
از اهداف مهم این شرکت کاهش هزینه و دسترسی قابل اطمینان به فضا اعلام شده است. از دیگر برنامه های مهم این شرکت اسکان بشر در سیاره مریخ تا سال 2024 است.

  • ۹۶/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">