ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اصلاح قوانین حوزهICT در دست بررسی است‌

| چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۵، ۱۲:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

برخی قوانین و آیین‌نامه‌هایی که مربوط به حوزهICT می‌شوند درخصوص تخلفات حرفه‌ای، انضباطی و انتظامی در شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بررسی اصلاح و تکمیل می‌شود.

ذوالفقاریان، دبیر شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن بیان این مطلب افزود: براساس تجربه‌ای که در بررسی پرونده‌های سال پیش به دست آوریم، مشخص شد تخلفاتی که در قانون آمده تعداد محدودی است و نیاز به اصلاح و بازنگری دارد.

وی رسیدگی به شکایات صنفی به خصوص موارد نقض قانون کپی‌رایت را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری سال 85 خواند و گفت: به شکایاتی که در ارتباط با شرکت‌های اینترنتی مطرح می‌شود به خصوص در حوزه سخت‌افزار و تجهیزات سخت‌افزاری رسیدگی می‌شود.

ذوالفقاریان افزود: در حال حاضر آیین‌نامه‌ها و فرم‌های مربوط به شورای انتظامی تدوین شده و اعضای صنف و کلیه کسانی که می‌خواهند شکایتی برای شورا ارسال کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان، ضمن مطالعه آیین‌نامه‌های شورای انتظامی در صورت نیاز از فرم‌ها نیز استفاده کنند.

وی همچنین توضیح داد: جلسات شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای هفته‌ای یکبار، دوشنبه‌ها برگزار می‌شود اما با توجه به حجم پرونده‌های رسیده برای بررسی تخصصی پرونده‌های رسیده جلسات جداگانه‌ای برگزار می‌شود.

ذوالفقاریان بررسی قوانین و آیین‌نامه‌های حوزهICT را مهم‌ترین اولویت کاری سال‌جاری اعلام کرد.

  • ۸۵/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">