ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتراف به هک‌ مجدد سامانه‌های رژیم صهیونیستی

| دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

منابع آگاه در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی فاش کردند یک تیم اطلاعاتی کره‌شمالی موفق شد به اطلاعات ذی‌قیمت و طبقه‌بندی‌شده امنیتی این مؤسسه دسترسی پیدا کند.
به گزارش تسنیم، روزنامه یسرائیل هیوم در پایگاه اطلاع‌رسانی اعتراف کرد، یک تیم از هکرهای کره شمالی موفق شدند سامانه رایانه‌ای سرویس امنیتی و جنگی اسرائیل را هک و به مقادیر بسیار زیادی از اطلاعات محرمانه دسترسی پیدا کنند.

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان که طبق عادت رسانه‌های صهیونیستی اطلاعات امنیتی را به‌نقل از مراکز و رسانه‌های خارجی منتشر می‌کنند، این اطلاعات چند روز بعد از آن که وزارت جنگ خبر از خنثی کردن یک حمله سایبری بزرگ به زیرساخت‌های جنگی اسرائیل داد منتشر کرد.

یسرائیل هیوم با رد ادعاهای سرویس‌های امنیتی تل‌آویو، به‌نقل از منابع آگاه خبر داد مهاجمان موفق شدند با عبور از سامانه‌های دفاعی این رایانه‌ها به اطلاعاتی طبقه‌بندی‌شده دسترسی پیدا کنند.

این رسانه عبری‌زبان به‌نقل از کارشناسان امنیتی خبر داد، هکرهای کره شمالی پیش از این نیز اقداماتی را در سطح بین‌المللی انجام داده‌اند که مهم‌ترین آنها حمله سایبری آنها به شرکت سونی بود، تهاجمی که به‌دلیل قرار دادن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در یکی از بازی‌های شرکت انجام شد.

در ادامه گزارش آمده است: روزنامه بیزنس اینسایدر در گزارشی که ژوئن گذشته منتشر شد خبر داده بود کره شمالی یک ارتش 7هزارنفری را در بخش سایبری در اختیار دارد.

این افراد دسترسی مجانی به اینترنت دارند امری که در این کشور بسیار نادر است، اما ای‌پی آنها از کره شمالی نیست.

اطلاعات موجود نشان می‌دهند که کره شمالی از ای‌پی کشورهایی مانند چین، روسیه و حتی هند برای تهاجم سایبری خود استفاده می‌کنند و شاید همین امر هم باعث شده باشد کشورهای چین و روسیه بارها به‌جای کره شمالی به اقدامات رخنه و هک کردن متهم شوند.

این رسانه صهیونیست با اشاره به جنگ سایبری دایر بین تل‌آویو و تهران و اتهام‌های متقابل در مورد حملات انجام‌شده علیه زیرساخت‌های طرف مقابل از احتمال دسترسی تهران به اطلاعاتی که هکرهای کره شمالی موفق به دستیابی به آن شدند، ابراز نگرانی کرد.

انتهای پیام/+

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">