ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعزام هیات تجاری از ایران به 2016 CeBIT

| سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران قصد دارد به منظور آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت ICT جهان و انجام ملاقات‌های تجاری، اقدام به اعزام یک هیات تجاری از کشورمان به نمایشگاه 2016 CeBIT آلمان کند.

به گزارش آی‌تی‌آنالیز محمدرضا طلایی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران گفت: دو روز بازدید از نمایشگاه سبیت، ملاقات با مسوولان اتاق بازرگانی آلمان، دیدار با مسوولان سفارت ایران در آلمان و انجام ملاقات‌های تجاری (B2B) با مدیران ارشد شرکت‌های حوزه ICT آلمان از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جریان این رویداد است.

علاقه‌مندان برای حضور در این هیات تجاری می‌توانند حداکثر تا 10 بهمن‌ماه با مراجعه به سایت اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار نسبت به آشنایی با شرایط و ارسال مدارک لازم اقدام کنند.

بر اساس این گزارش نمایشگاه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات آلمان CeBIT به عنوان بزرگترین رویداد صنعت ICT دنیا همه ساله با حضور بیش از 3300 شرکت از 70 کشور، میزبان 221 هزار بازدیدکننده از صد کشور دنیاست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">