ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر کل دفتر آمارهای زیر بنایی و ساختمان مرکز آمار ایران گفت: نتایج کلی حاصل از طرح آمارگیری از کاربران اینترنت اسفند ماه اعلام می شود.

غلامرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر افزود: طرح آمارگیری از 100 هزار خانوار ایرانی که حداقل یکی از اعضای خانوار از اینترنت استفاده می کند از سوم تا پایان دی ماه انجام شد.

وی اضافه کرد: البته برخی از خانوارهای در زمان مراجعه مامور آمارگیری حضور نداشتند که تا چهارم بهمن ماه نیز زمان آمارگیری از این خانوارها تمدید شد.

به گفته وی داده آمایی پرسشنامه های استانی در استانها انجام می شود و پس از آن مراحل داده آمایی، اصلاح، جمع بندی و وزن دهی در مقیاس کشوری بر روی این آمارها انجام خواهد شد.

ایزدی افزود: طراحی سئوال ها بر اساس شاخص های آماری و کاملا کارشناسی شده بوده است. البته باید توجه داشت که بیشترین هدف طرح، مشخص شدن تعداد کاربران، روش استفاده از اینترنت، مکان، زمان و دلیل استفاده از اینترنت است.

وی افزود: انتخاب خانوارها و محله ها نیز کاملا بر اساس معیارهای آماری بوده است.

طرح آمارگیری از کاربران اینترنت توسط مرکز آمار ایران، پژوهشکده آمار و شرکت فناوری اطلاعات انجام می شود.

  • ۸۷/۱۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">