ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعلام نرخ جدید سیم کارت های دولتی

| يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۵، ۰۸:۴۹ ب.ظ | ۸ نظر

ITanalyze.ir – نرخ نهایی سیم کارت های دولتی که در شورای عالی اقتصاد در انتظار تصویب قرار داشت اعلام شد.

بر این اساس سیم کارت های دولتی که در بهمن ماه ثبت نام می شوند با نرخ مصوب 288 هزار تومان به فروش می رسد. اگرچه درثبت نام ها دور جدید سیم کارت های دولتی تسهیلات جدید و ویژه ای نیز برای ثبت نام کنندگان در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب مبلغ 288 هزار تومان قیمت سیم کارت های دولتی در دو قسط پرداخت می شود که قسط اول در هنگام ثبت نام رقم 150 هزار تومان خواهد بود و الباقی در زمان تحویل سیم کارت از خریدار دریافت می شود.

بر اساس این گزارش هنوز شرایط و ضوابط نهایی واگذاری سیم کارت های اعتباری از سوی شرکت مخابرات ایران اعلان نشده است لیکن غفاریان رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در آخرین اظهار نظر خود در این رابطه گفته بود که در فرم های جدید ثبت نام سیم کارت های دولتی که دراختیار متقاضیان قرار می گیرد نوع سیم کارت یعنی معمولی یا اعتباری از خریدار سوال خواهد شد.

در همین حال گزارش ها حکایت از آن دارند که خبر اعلام کاهش مجدد نرخ سیم کارت های دولتی از سوی مسوولان مخابرات موجب کاهش قیمت این سیم کارت ها در بازار آزاد شده و حتی خبر یکسان و ارزانتر شدن نرخ سیم کارت در بازار در مقابل سیم کارت های دولتی نیز مطرح شد.

اما این موضوع موجبات زیان خریداران سال گذشته را که در اولویت های آخر قرار داشتند در پی داشت.

لذا مسوولان شرکت مخابرات نیز برای آخرین بار طی یک فراخوان از متقاضیانی که قصد انصراف داشتند دعوت کردند تا به این شرکت مراجعه کرده و مبلغ ودیعه خود را پس بگیرند که بر اساس آخرین اخبار این موضوع منجر به تشکیل صف های طولانی از منصرفان شده است.

  • ۸۵/۱۰/۱۷

نظرات  (۸)

  • محمد حسین نعمتیان زارع
  • خدا آخر و عاقبت داستان موبایل ، معذرت می خوام ، تلفن همراه رو در ایران به خیر کنه. {...}
    اگه آخر نکشید به همون 100 تومان
    این بار چند ساله واگذار می کنند
    آخرش به این میگن سیاست اقتصادی
    boro amuu.kheyl mekome honar karde.shoma {...}ba oun nerkhay balatun.oun az vadeyh in ham az hazenay mokalaey ke bnahagh az mardom megeren...
  • سعید رضائی
  • سیم کارت توی همه جای دنیا مجانیه حتی توی افغانستان ما امکانات می خوایم: MMS WAP Instant Messenger PTT EMAIL ابن امکانات تلفن همراهه که برای شما پول سازه نه ودیعه سیم کارت
    واقعا که این چه مسخره بازییه ما 500 تومان خریدیم همه چیز دارد گران می‌شود و موبایل ارزان ... شما که می‌توانستید از اول با قیمت پایین واگذار می‌کردید در ضمن به جای ثبت نام جدید مشکلات مسخرة رو حل کنید خیلی از جاها آنتن نمی‌ده بهتره کیفیت رو بالا ببرید به جای اینکه تعداد رو زیاد کنید
  • تینا خوشگله
  • چرا بعد این همه سال که یه دنیا سیم کارت واگذار کردید ارزان می کنید اینجوری خیلی از مردمها زیان می بینند واقعا که مسخره است نه امکاناتی می گذاری نه کیفیت رو بالا می برید همش به خاطر اینه که آمار درخواست سیم کارت از افغانستان بالا همینه دیگه ما که بهش میگیم چشم و هم چشمی ولی فکر می کنم شما بهش بگید پیشرفت تکنولوژی .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">