ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افتتاح سامانه کنترل کیفیت مدارس از مهر

| دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر آموزش و پرورش از افتتاح سامانه کنترل کیفیت مدارس از مهر ماه خبر داد.

به گزارش فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نوزدهمین اجلاس سراسری مدیران استانی و پردیس‌ها و مراکز تابعه دانشگاه فرهنگیان درباره دانشگاه فرهنگیان که در تربیت معلم نسیبه تهران برگزار شد از حمایت‌های مقام معظم رهبری نسبت به تربیت معلم قدردانی کرد و گفت: تحول در آموزش و پرورش صورت نمی‌گیرد مگر معلمی شایسته داشته باشیم.

وی ادامه داد: معلم شایسته  یعنی آنچ لازم است  در حیطه دانشی بداند و مهارت‌های به‌کارگیری دانش‌ها را برای آموزش برخوردار باشد؛ حتی بهترین برنامه‌ها و فضا بدون معلم شایسته به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

بطحایی به وضعیت تربیت معلم طی سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: رویکردهای متفاوت در بعد از انقلاب نسبت به تربیت معلم، متأسفانه خسارت‌هایی را زده است و باید به جایگاه نظام تربیت معلم توجه کنیم.

وی ادامه داد: البته پرورش معلمان شایسته همه  کار نیست بلکه نگهداشت معلم هم مهم است یعنی  نظام تربیت معلم شایسته، شرط واجب است اما کافی نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">