ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افتتاح لابراتوار هکِ پهپاد در فلوریدا

| دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

ستاد فرماندهی عملیات ویژه آمریکا / SOCOM اولین لابراتوار هک پهپاد را در تمپا فلوریدا افتتاح می‌کند.
به گزارش خبرآنلاین، نیروهای ویژه با تهدیدات آینده دست به گریبانند و با مشکل انبوه پهپاد وهمچنین تعادل میان محموله سلاح و قابلیت نصب روی سیستم روبرو شده‌اند.
مورد بعدی هجوم کامی کازه با پهپاد در آینده است که می‌تواند بحران جدی ایجاد کند و هک کردن پهپاد خودی و ریختن بمب‌ها بر سر نیروهای خودی توسط هکرها نیز بر این نگرانی‌ها افزوده و به همین خاطر مرکز هک پهپاد در SOCOM ایجاد می‌شود تا روشهای مختلف هک بررسی شوند.
لابراتوار Applied Physics  در دانشگاه جان هاپکینز به این لابراتوار کمک می‌کند تا دستگاه‌های آشکارساز بمب و جَمِرها را به پهپادِ جمر تبدیل کند. درواقع پهپاد جمر بر فراز آسمان حرکت سایر پهپادها را مختل می‌کند.
اوایل امسال داعش روزانه 70 پهپاد بر فراز موصل به پرواز در آورد و نیروهای ویژه تصمیم گرفتند با 350 پهپاد کامی کازه موسوم به Switchblades به جنگ آنها بروند. ماندن در هوا به مدت 15 دقیقه با سرعت 100 مایل بر ساعت از ویژگی‌های این پهپاد است که هم به‌صورت دستی و هم خودران هدایت می‌شود.

  • ۹۶/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">