ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افتتاح نمایشگاه تخصصی همکاران‌سیستم

| چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

دومین رویداد تخصصی همکاران سیستم، با عنوان «باهم 1395»، روز چهارشنبه 14 مهر ماه افتتاح شد.

در نشست خبری ویژه‌ی این رویداد، فرید فولادی، مدیر بازاریابی و عضو هیات مدیره‌ی این شرکت، آخرین دستاوردهای همکاران سیستم که در «باهم 1395»، ارائه می‌شود را برای نمایندگان رسانه‌ها تشریح کرد. 

مدیر بازاریابی همکاران سیستم، با اشاره به موفقیت‌های راهکاران از زمان عرضه به بازار گفت: «در حال حاضر، تعداد کسب و کارهایی که از راهکاران همکاران سیستم استفاده می‌کنند، از مرز 1500 شرکت گذشته و در شش ماهه اول امسال، این محصول 65% از فروش همکاران سیستم را به خود اختصاص داده است. تجارب موفق و دستاوردهای مشتریان در استفاده از این محصول، نشان می‌دهد که ما در رسیدن به هدف ارزش آفرینی برای مشتریان موفق بوده‌ایم.»

فولادی در ادامه، به تمرکز همکاران سیستم بر توسعه راهکاران اشاره کرد و گفت: « طی یک سال و نیم گذشته، 60 نفر- سال صرف تکمیل ماژول‌های موجود راهکاران برای پاسخگویی به صنایع جدید و بهبود زیرساخت‌های این محصول شده است. از مهم‌ترین کارهای انجام شده در حوزه توسعه زیرساخت راهکاران، می‌توان به تولید ابزار تست خودکار اشاره کرد. با کمک این زیرساخت، می‌توان کیفیت محصول منتشر شده را با هزینه کم و بدون نیاز به صرف زمان زیاد از جانب نیروهای متخصص برای تست، افزایش داد. اضافه کردن 5 ماژول جدید به راهکاران و تولید نسخه موبایل هوشمندی تجاری، از دیگر کارهای توسعه‌ای انجام شده در حوزه راهکاران بوده است.»

در بخش دیگری از این نشست، فولادی «راهکاران بر بستر ابر» را به عنوان اولین ERP بومی بر بستر ابر در ایران، به رسانه‌ها معرفی کرد و گفت: «روند رشد استفاده از تکنولوژی رایانش ابری در دنیا از یک سو و نیازهای مشتریان از سوی دیگر، ما را به سمت ارائه راهکاران بر بستر ابر سوق داد. مشتریانی که نیاز به متناسب‌سازی ندارند و فرایندهایشان پیچیده نیست، به خوبی می‌توانند از این محصول با هزینه مناسب استفاده کنند.» 

وی همچنین مجهز بودن راهکاران به BPM Tools  را یکی از تمایزهای راهکاران دانست و گفت: « یک ERP باید انعطاف کافی برای پوشش فرایندهای خاص مشتریان را داشته باشد. به همین منظور، ما امکانات بسیار کاملی را در این حوزه تولید و راهکاران را به ابزار BPM Tools مجهز کرده‌ایم تا با استفاده از این ابزار، سازمان‌ها بتوانند فرآیندهای خاصشان را مطابق با رویه‌های فعلی و یا بهبودیافته مدنظرشان در راهکاران تعریف کنند.» 

نشست خبری ویژه رویداد «باهم 1395»، با حضور نمایندگان رسانه‌ها، در محل رویداد واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران، برگزار شد. این رویداد از چهارشنبه 14 مهر ماه آغاز شده و تا شنبه 17 مهر ماه ادامه خواهد داشت. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">