ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش کلاهبرداری اینترنتی از مردم آمریکا

| سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس اعلام اداره خدمات درآمد داخلی آمریکا، حملات فیشینگ در این کشور برای فریب مالیات دهندگان در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، این حملات عمدتا در ارتباط با فرم های مالیاتی W-2 است که مالیات دهندگان باید تکمیل و ارسال کنند.

در حالی که در سال 2016 تنها حدود 50 شرکت و سازمان قربانی حملات فیشینگ مالیاتی بودند، این رقم در سال 2017 به حدود 200 شرکت افزایش یافته که رشد قابل ملاحظه ای نشان می دهد.

از جمله مهم ترین اهداف این حملات می توان به شرکت های تجاری، مدارس، دانشگاه ها، سازمان های غیرانتفاعی و صدها نفر از کارکنان این مجموعه ها اشاره کرد که اطلاعات خصوصی آنها به سرقت رفته است.

هکرهای عامل این حملات ایمیل های جعلی برای قربانیان ارسال کرده و مدعی می شوند مدیر شرکت یا سازمانی هستند که به فرم های W-2 دسترسی دارد. آنها سپس خواستار دریافت فهرست کارکنان هر مجموعه و حتی برخی اطلاعات جزئی دیگر می شوند.

بر اساس گزارش اف بی آی از ابتدای سال 2015 خسارت های مالی وارده به شرکت های دولتی و تجاری بر اثر حملات فیشینگ با افزایش 1300 درصدی به بیش از 3 میلیارد دلار رسیده است. اداره خدمات درآمد داخلی آمریکا از قربانیان این حملات خواسته تا موارد کلاهبرداری را با ارسال ایمیل به dataloss@irs.gov اعلام کنند.

  • ۹۶/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">