ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از افزایش ۶ درصدی شکایت در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات مردمی ۱۹۵ نسبت به ۳ ماهه اول ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، پیمان قره‌داغی با اشاره به اینکه تعداد کل شکایات ثبت شده در سه ماهه اول سال گذشته ۴۳ هزار و ۵۹۴ مورد بوده، افزود: از شکایات ثبت شده در سه ماهه اول سال جاری ۷ هزار و ۴۴۳ شکایت به اپراتور همراه اول، دو هزار و ۹۷۱ شکایت به اپراتور ایرانسل و ۸۵۲ شکایت به اپراتور رایتل اختصاص دارد که در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته در همراه اول حدود ۸ درصد، در رایتل حدود ۲۴ درصد افزایش و در ایرانسل حدود ۲۶ درصد کاهش داشته است.

وی درباره آمار شکایات ثبت شده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در سه ماهه اول سال گذشته ۶ هزار و ۸۸۱ شکایت از همراه اول، ۴ هزار و ۲۲ شکایت از ایرانسل و ۶۸۷ شکایت از رایتل در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است.

قره‌داغی قطعی سیم‌کارت، عدم آنتن‌دهی شبکه موبایل و دسترسی به اینترنت، تخلیه سیم‌کارت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، پیامک تبلیغاتی، پاسخگو نبودن، ثبت‌نام و واگذاری سیم‌کارت بدون حضور مالک به شخص دیگر، عدم رعایت تعرفه ترافیک داخلی و بین‌الملل و ... را از موضوعات شکایت‌های مردمی عنوان کرد.

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات در سامانه ۱۹۵ تصریح کرد: میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات در اپراتورهای سیار متفاوت بوده و به دلیل وجود شکایات باز در سه ماهه اول سال جاری و عدم محاسبه زمان اینگونه شکایت‌ها در هنگام ارایه این گزارش، ممکن است میانگین زمان پاسخگوئی پس از بسته شدن شکایت‌ها افزایش یابد.

وی افزود: با در نظر گرفتن این موضوع میانگین زمان پاسخگوئی در بهار امسال برای هر ۳ اپراتور به حدود ۵ روز رسیده است که این شاخص سال گذشته در همراه اول حدود ۱۵ روز، در ایرانسل حدود ۱۴ روز و در رایتل حدود ۱۰ روز بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">