ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات: اقساط دولت را داده‌ایم

| شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر
سید مصطفی سیدهاشمی، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با اعلام اینکه 12 سال است تعرفه های مخابرات افزایش نیافته است، گفت: علی رغم این مساله، سرمایه گذاری در مخابرات متوقف نشده است.
فناوران- سید هاشمی در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی استان آذربایجان شرقی گفت: سرمایه گذاری طرح های امروز توسط مخابرات به 140 میلیارد تومان می رسد. همچنین از سال 82 تاکنون در طول 12 سال، نه تنها مبلغ تعرفه های مخابراتی افزایش نداشته، بلکه کاهش هم یافته است. در حالی که تعرفه های دیگر تماما و گاهی تا چندین برابر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه تمام اقساط مربوط به خرید مخابرات به موقع به دولت پرداخت شده است، ادامه داد: تاکنون بیش از 7 هزار میلیارد تومان به سازمان خصوصی سازی پرداخته ایم و این در حالی است که از محل تماس های تلفن ثابت حتی یک ریال هم به حساب مخابرات بر نمی گردد.
وی ادامه داد:  17 سال پیش قیمت واگذاری هر خط تلفن ثابت 100 هزار تومان بود و اکنون  50 هزار تومان است. 
 
 بند 1 ماده 17  برنامه ششم توسعه غیرقانونی است
 سید هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود ماده هفده قانون برنامه ششم توسعه را خلاف قانون دانست و گفت: امروز بحث بازگرداندن سیم مسی و حوضچه های مخابراتی را در ماده 17 قانون برنامه ششم توسعه مطرح کرده اند، در صورتی که پول این شبکه توسط مخابرات پرداخت شده است. می خواهند دارایی مخابرات را به زور پس بگیرند و این با وظیفه حاکمیتی وزارت ارتباطات مغایر است.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه تعرفه های مخابراتی افزایش نیافته و در مقابل پرداختی ها به دولت افزایش یافته است گفت: دولت باید راستای پیاده سازی و اجرای کامل اصل 44 قانون اساسی از خصوصی سازی و بخش خصوصی حمایت کند.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران  80 هزار کارمند مستقیم و 230 هزار کارمند غیر مستقیم دارد، تاکید کرد: پرداخت کارانه به کارکنان بر اساس میزان کارایی صورت می گیرد .
 
 شبکه IPTV مخابرات این هفته افتتاح می شود
 سید هاشمی همچنین از افتتاح شبکه IPTV مخابرات در روز 21 بهمن ماه خبر داد و گفت: با افتتاح شبکه IPTV مخابرات، صدها خدمت تلویزیون تعاملی روی این شبکه به مردم کشور اهدا می شود.
وی در خصوص مشخصات و ویژگی های این شبکه افزود: این شبکه یک تلویزیون را در هر خانه به خانواده می دهد تا صدها خدمت را روی آن دریافت کنند. این یک خدمت بزرگ است که 32 هزار فیلم توسط این تلویزیون تعاملی هدیه می شود. تمام سخنرانی های مقام معظم رهبری، آموزش های مختلف درسی و دانشگاهی در منزل، قصه گویی، تعامل در عرصه های آموزشی و... از خدمات دیگر این سرویس است.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تشریح اهمیت افتتاح پروژه ویدئو کنفرانس یکپارچه سراسر کشور نیز گفت: هدف از اجرای این پروژه، ارایه خدمات با کیفیتی است که هر شخص می تواند در دفتر خود با اشخاصی که در دفاتر دیگری مستقر هستند، با بالاترین کیفیت، ارتباط تصویری برقرار کند.
وی با تاکید بر امنیت شبکه و افزایش ضریب ایمنی در آن گفت: پروژه هایی که امروز با تلاش همکاران در حوزه های مختلف  افتتاح شده، از نظر امنیتی به تایید کامل  مسوولان ذی ربط رسیده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">