ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تا پایان امسال تمام دفترچه‌های تامین اجتماعی در سطح کشور حذف و به صورت دیجیتال انجام می‌شود.

سیدنقی نوربخش بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختما تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در 18 استان کشور در مراکز ملکی دفترچه را حذف کرد و به صورت دیجیتالی این کار را انجام و دارو نیز به صورت الکترونیکی ارائه می‌کند.

وی با بیان این‌که دفترچه‌های تامین اجتماعی تا پایان سال جاری در کشور حذف و به صورت دیجیتال انجام می‌شود، افزود: این کار آثار و برکات زیادی در جهت مدیریت مصارف، کاهش اتلاف وقت و مراجعات به پزشکان دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: ارائه خدمات تامین اجتماعی در مراکز ملکی سازمان 100 درصد رایگان انجام می‌شود با تجهیز و اضافه کردن 55 تخت بیمارستانی در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر شاهد ارتقاع کیفی و کمی این بیمارستان بودیم.

وی ادامه داد: ام آر آیی بیمارستان بوشهر که از پیشرفته‌ترین ام آر آی کشور است در بوشهر راه‌اندازی شد و دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در این زمینه است نیز در مرکز استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: توسعه بخش دیالیز و ان ای سی یو در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و آغاز عملیات اجرایی پلی کلینیک سازمان در شهر برازجان از دیگر رویکردهای جدی این سازمان در استان بوشهر به مقوله درمان است.

این مسؤول در خصوص دست‌آورد سفر به شهرستان دشتی در ایام الله دهه فجر گفت: در این سفر ساختمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهر خورموج به بهره‌برداری رسید که می‌تواند در ارائه خدمات به مردم مفید واقع شود.

نوربخش یادآور شد: در راستای تیپ‌بندی شعب و مسائل درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر، تشکیلات بیمه ای را تقویت می‌کنیم و در زمینه توسعه مراکز درمانی هم بررسی‌های لازم انجام می شود تا زمینه ارتقاء شعبه تامین اجتماعی شهرستان دشتی انجام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">