ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سند همکاری میان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی روز گذشته به امضا رسید.

فناوران- مراسم امضای اسناد همکاری پس از پایان نشست هیات‌های عالی رتبه ایران و اسلوونی در حضور حسن روحانی و باروت پاخور روسای جمهوری دو کشور برگزار شد.

در این مراسم «موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی، یادداشت تفاهم همکاری در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات و یادداشت تفاهم همکاری‌های علمی در حوزه فناوری نانو» توسط مقام‌های عالی رتبه ایران و اسلوونی و در حضور روسای جمهوری دو کشور به امضا رسید.

این سند همکاری که در حضور رییس جمهوری میان مقامات دو کشور به امضا رسید یکی از سه سند همکاری میان ایران و اسلوونی بود.

سند همکاری در حوزه ICT میان محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزیر توسعه اقتصادی و فناوری کشور اسلوونی به امضا رسید.

حسن روحانی پس از امضای این اسناد همکاری با بیان وجود ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناسب برای توسعه همکاری‌ها و روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و اسلوونی، بر ضرورت معرفی و شناساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود به تجار و فعالان اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

رییس جمهوری همچنین همکاری‌های مشترک بانکی و بیمه‌ای را گامی موثر در توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی ایران و اسلوونی دانست و افزود: روابط بانکی و بیمه‌ای، پایه اصلی توسعه مناسبات اقتصادی دو کشور است که باید گسترش پیدا کند.

روحانی حمایت دولت‌ها از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و ارایه تسهیلات لازم به آنها برای گسترش همکاری‌ها با یکدیگر را حائز اهمیت دانست و گفت: ایران و اسلوونی می‌توانند همکاری‌های خوبی در بخش‌های مختلف ازجمله خدمات فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، امور زیربنایی، علمی، فرهنگی، دانشگاهی و بیو و نانو تکنولوژی داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">