ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امکان ارائه اینترنت پرسرعت در کشور

| دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۸۷، ۰۲:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران امکان ارائه سرویس اینترنت پرسرعت به صورت انبوه به متقاضیان بر اساس طرحی که در حال تدوین است، فراهم می‌‏شود.

مهندس محمد روح الهی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در گفت‌‏وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این طرح، شرکت مخابرات استان تهران با همکاری و مشارکت شرکت‌‏های PAP نسبت به ارائه اینترنت پر سرعت به صورت انبوه اقدام خواهند کرد.

وی افزود: عدم استقبال از پورت‌‏های منصوبه برای ارائه اینترنت پرسرعت نشان می‌‏دهد که ساختار فعلی جوابگوی نیازهای حال حاضر نیست و با در نظر گرفتن این موضوع، طرح ارائه این سرویس به صورت مشارکتی میان شرکت‌‏های مخابرات استانی و شرکت‌‏های PAP در حال تدوین است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح حضور شرکت‌‏های خصوصی فعال در این حوزه حفظ خواهد شد و از امکانات موجود در شرکت‌‏های مخابرات استان نیز استفاده می‌‏شود.

وی تاکید کرد: این طرح هم اکنون به مرحله جمع‌‏بندی رسیده و هر یک از طرفین بر اساس امکاناتی که ارائه می‌‏کنند، در ارائه سرویس مشارکت خواهند داشت، همچنین که بر اساس طرح مذکور، ارائه سرویس اینترنت پر سرعت با قیمت کمتر از قیمت فعلی و به صورت انبوه انجام می‌‏شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران ادامه داد: با توجه به پیش‌‏بینی‌‏های صورت گرفته در این طرح، طی سه سال آغاز اجرای آن حدود یک میلیون پورت به متقاضیان ارائه خواهد شد.

روح‌‏الهی با بیان این مطلب که طرح مذکور از لحاظ فنی قابل اجرا است، اظهار داشت: یکی از اصلی‌‏ترین مواردی که نیاز به بررسی بیشتر دارد، تقسیم درآمد سرویس است که هم اکنون، مذاکرات لازم با دبیرخانه شرکت‌‏های PAP در حال انجام است.

  • ۸۷/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">