ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل صاایران درباره‌ی کمرنگ شدن محصولات تجاری صاایران در بازار گفت: استراتژی صاایران در برنامه‌ی چهارم کنار کشیدن از بازارهای مصرفی و رفتن به سمت سیستم‌های سنگین است؛ به عنوان نمونه، به جای تولید تلفن‌های همراه و رومیزی، در پی انجام اپراتور دوم هستیم یا به جای رفتن به سمت آنتن ماهواره به سراغ پرتاب ماهواره رفته‌ایم. به عبارت دیگر، استراتژی ما گرفتن پروژه‌های ملی و بزرگ کشور است.
به گزارش (ایسنا)، سیدابراهیم محمودزاده که در حاشیه‌ی نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی سخن می‌گفت، با اشاره به پرتاب اولین ماهواره‌ی کشور توسط صاایران به همراه شرکت خارجی، گفت: نسخه‌ی دوم این ماهواره را در دست مطالعه و طراحی داریم و با کمک وزارت ICT دو یا سه سال آینده پرتاب می‌شود.
وی به پروژه‌ی ایرانسل اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال آینده سیم‌کارت‌های مناسب از طریق اپراتور دوم در اختیار مردم قرار گیرد.
او درباره‌ی محصولات داخلی صاایران گفت: محصولات ما در تجهیزات الکترونیک مخابرات، جنگ الکترونیک، آپتیکولیدز، قطعات هوشمند، نیروی نظامی را بی‌نیاز کرده‌ است.
محمودزاده گفت: تجهیزاتی از قبیل دوربین دید در شب، دوربین حرارتی و یا سرعت‌سنج‌ها، سیستم‌هایی نیز نظیر سیستم‌های ضدگلوله‌ برای شبکه‌های امنیتی ارایه شده است که با اتکای کامل به دانش داخلی بوده است.

  • ۸۵/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">