ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد از تاخیر یکساله اجرای حکم علاءالدین

| سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاخیر یک ساله نسبت به حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: یک سال گذشته است اما هنوز سرنوشت طبقه هفتم پاساژ علاءالدین مشخص نشده است.

به گزارش فارس، غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر با گلایه از تغییرات گسترده در شهرداری تهران اظهار داشت: متاسفم که در این جابجایی‌ها توانمندی و تخصص افراد کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی به انتصاب تشکری هاشمی معاون پیشین حمل و نقل ترافیک در معاونت مدیریت و برنامه‌ریزی شهر تهران اشاره کرد و افزود: عزل داریانی از معاونت برنامه‌ریزی در حالی انجام شد که تخصص ایشان برنامه‌ریزی بود.

این عضو شورای شهر کارنامه تشکری هاشمی در معاونت حمل و نقل و ترافیک را بسیار موفق عنوان کرد و گفت: متاسفانه تعامل میان شورا و مدیریت شهری خدشه‌دار شده و با رویه درنظر گرفته شده نمی‌توان به رفع چالش‌ها در حوزه شهری امیدوار بود.

انصاری در بخش دیگر سخنانش با اشاره به تاخیر یک ساله نسبت به حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: یک سال گذشته است اما هنوز سرنوشت طبقه هفتم پاساژ علاءالدین مشخص نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">