ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسئول کمیته سایبری ۱۳ آبان گفت: جریانهای انقلاب اسلامی که در مواجه با جبهه استکبارستیزی در فضای مجازی تاثیرگذاری داشته‌اند را شناسایی کرده‌ایم و به آنها «مدال اقدام در فضای مجازی» را به خاطر فعالیت تاثیرگذار در فضای مجازی اهدا خواهیم کرد.

حمید صدیق میرزایی در گفت‌وگو با تسنیم درباره برگزاری همایش «پیش به‌سوی تسخیر لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار» که فردا 25 مهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: با برجسته‌سازی و معرفی افرادی که در جبهه فضای مجازی علیه استکبار اقدام می‌کنند، در پی ایجاد بیداری در فضای اجتماعی هستیم.

وی افزود: غربیها، مصداق جاسوسی و نفوذ از طریق شبکه‌های پیام‌رسان هستند؛ می‌خواهیم یک نوع بیداری در فضای اجتماعی را با برجسته‌سازی افرادی که در این جبهه به مقابله با استکبار پرداختند، انجام دهیم.

مسئول کمیته سایبری ستاد 13 آبان اذعان داشت: هدف ما از این بیداری اجتماعی این است که حساسیتها را نسبت به بحث لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار افزایش دهیم.

صدیق میرزایی با تذکر این نکته که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقدامات اگر روی کاغذ اتفاق بی‌افتد، اهمیتی ندارد و مهم اثر‌گذاری آن در عمل است، خاطر‌نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز یکی از میدانها و مصادیق مواجهه با جبهه استکبار، در فضای مجازی است.

مسئول کمیته سایبری ستاد 13 آبان تاکید کرد: ما در یک اقدام ابتدایی و در قالب همایش «پیش به‌سوی تسخیر لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار»‌، جریانهای انقلاب اسلامی که در مواجه با جبهه استکبارستیزی در فضای مجازی تاثیرگذاری داشته‌اند را شناسایی کرده‌ایم و به آنها مدال‌هایی را به خاطر فعالیت تاثیرگذار در فضای مجازی اهدا خواهیم کرد.

صدیق میرزایی افزود: این مدال‌ها با عنوان «اقدام در فضای مجازی با رویکرد استکبارستیزی» به فعالانی که باعث افشاگری درباره لانه‌های جاسوسی مجازی آمریکایی ـ صهیونیستی شدند، اهدا می‌شود همچنین لوح تقدیری به فعالان تاثیر‌گذار در حوزه استکبارستیزی اهدا خواهد شد و این کار برای معرفی و حمایت از فعالانی که در ابتدای راه هستند صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته سایبری ستاد 13 آبان متذکر شد: این همایش با همکاری مجموعه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی که متولی برنامه 13 آبان است، انجام می‌شود.

همایش «پیش به‌سوی تسخیر لانه‌های مجازی استکبار» با سخنرانی استاد رحیم‌پور ازغدی روز یکشنبه 25 مهر از ساعت 15 در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واقع در خیابان دکتر فاطمی، روبه‌روی سازمان نهضت سواد‌آموزی، پلاک 142 برگزار می‌شود.

  • ۹۵/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">