ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولتیماتوم برای قطع ارتباط ISPها

| دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

ارتباط شرکت‌های ISP وICP که درخواست‌های خود را برای دریافت مجوزهای جدید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا زمان مقرر ارسال نکنند، بعد از اتمام مهلت قطع خواهد شد.

علی ذوالقدر - مدیر کل صدور پروانه‌ی خدمات ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت‌های ISP تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت داشتند درخواست‌های خود را برای گرفتن مجوزهای جدید به سازمان ارسال کنند که این مهلت تا پایان هفته‌ی جاری یعنی آخر خردادماه سال جاری تمدید شد.
وی گفت: پس از مهلت مقرر شرکت‌هایی که درخواست‌های خود را به سازمان ارسال نکرده باشند ارتباطشان قطع شده و دیگر نمی‌توانند از مخابرات لینک دریافت کنند.

او تصریح کرد: سازمان تنظیم مقررات بعد از ارسال درخواست‌ها، آن‌ها را بررسی کرده و اسامی ‌شرکت‌هایی که مجاز هستند را به مخابرات استان‌ها اعلام می‌کند.

وی درباره‌ی تعداد آمار درخواست‌ها گفت: تا به حال 580 درخواست به سازمان ارسال شده که این آمار شامل شرکت‌های ISP فعال و یا کسانی است که متقاضی فعالیت در این حوزه هستند و البته شرکت‌های ISP که از سازمان تنظیم مقررات پروانه‌ی فعالیت داشتند، می‌توانند مشروط به عدم درخواست برای افزایش پهنای باند فعلی تا زمان اتمام مهلت قراردادشان به فعالیت خود ادامه دهند و پس از آن برای تمدید اعتبار باید درخواست خود را به سازمان ارایه کنند.

مدیر کل صدور پروانه‌ی خدمات ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین یادآور شد: شرکت‌های ICP نیز تا اواخر تیرماه فرصت دارند درخواست‌های خود را ارسال کنند و محدودیتی از لحاظ تعداد و زمان برای ارایه‌ی درخواست‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: این آمار هم به 36 درخواست رسیده و طبیعتا کسانی که تا تاریخ اعلام شده درخواست‌های خود را از ارسال نکنند ارتباطاتشان قطع خواهد شد.

  • ۸۶/۰۳/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">