ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولین جشنواره "تسما" برگزار می شود

| سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۵، ۰۳:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

اولین جشنواره توسعه و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران(تسما) اردیبهشت ماه سال 86 به همت شورای عالی اطلاع رسانی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سعید سالاریان، دبیر اجرایی اولین جشنواره تسما، با بیان مطلب ذکر شده، گفت: شورای عالی اطلاع رسانی در چهارچوب سیاست‌های کلان و وظایف خود در نظر دارد با دعوت از کلیه فعالان بخش خصوصی و دولتی در عرصه تولید محتوای الکترونیکی، این جشنواره را برگزار کند.

وی، اهداف برگزاری این جشنواره را ایجاد بستر مناسب برای گردهمایی تولیدکنندگان محتوا، عرضه گسترده محتواهای الکترونیکی در زمینه‌های مختلف به شکل متمرکز، تشویق و حمایت از فعالان موفق عرصه تولید محتوا، معرفی و شناسایی ابزارها و روش‌های الکترونیکی کردن محتوا و زمینه‌‏سازی برای استفاده بهتر از محتوای الکترونیکی تولید شده دانست.

دبیر اجرایی اولین جشنواره تسما، همچنین به بحث جمع آوری و خرید محتواهای الکترونیکی برگزیده در زمینه‌های مختلف در طول این جشنواره اشاره کرد و گفت: با توجه به تخصیص بودجه یک میلیارد تومانی برای خرید محتوای الکترونیکی از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزی؛ در نظر داریم ضمن هدایت این بودجه و خرید محتواهای برگزیده، آن را در اختیار عموم قرار دهیم.

سالاریان، با اشاره به 14 محور طرح تسما، موضوعات پیشنهادی در این جشنواره را تولید محتوا در حوزهای دین ومعنویت، علوم و تحقیقات، خط و زبان فارسی، آموزش، اخلاق و تربیت، نظام حقوقی، میراث فرهنگی و گردشگری، هنر(اسلامی و ایرانی)، نظام اطلاعات مکان محور(فرهنگی- اجتماعی)، خدمات عمومی و فرهنگی(بخش خصوصی و دولتی)، امنیت فرهنگی و محیط رایانه‌ای پاک، بهداشت و سلامت، بازی و سرگرمی و رسانه و خبررسانی ذکر کرد.

وی، در پایان تصریح کرد: موضوعات پیشنهادی به تناسب فعال شدن کارگروه‌‏های مرتبط در شورای عالی اطلاع رسانی از بین 14 محور یاد شده انتخاب خواهند شد.

  • ۸۵/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">