ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولین جشنواره تلفن همراه برگزار می شود

| يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۵، ۰۷:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

اولین جشنواره بین المللی تخصصی ارتباطات سیار گوشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی به همت شرکت شیوه گرایش سوم، مشارکت شرکت ارتباطات سیار و همکاری و مجوز اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و گوشی تلفن همراه از تاریخ 14 الی 17 شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه اولین جشنواره بین المللی تخصصی ارتباطات سیار گوشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و گوشی تلفن همراه ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: صنعت ارتباطات به خصوص گوشی تلفن همراه سرشار از ایده های نو است که این ایده‌ها در جشنواره INTERNET به منصه ظهور رسیده و تأثیرات مثبت خود را در آمار فروش بر جای خواهد گذاشت.

وی در خصوص مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برپایی این جشنواره ارتباط مستیم عرضه کننده و تولیدکننده و حذف واسطه ها است.

درستی نتیجه فراهم آمدن این حضور را بهترین زمینه برای دسترسی به گروه های هدف و ایجاد کانال های جدید فروش و بازاریابی دانست.

رئیس فروشندگان دستگاه های صنعتی تصویری و گوشی تلفن همراه تصریح کرد: این جشنواره سعی دارد فناوری های نوین دنیا را به بازدیدکنندگان بشناساند.

گفتنی است این جشنواره به مدت 4 روز و از ساعت 11 صبح الی 20 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار می شود و در روز پایانی کالاهای به نمایش گذاشته شده در معرض فروش قرار می گیرد.

  • ۸۵/۰۶/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">