ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتورسوم بایدکاملاخصوصی باشد

| چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

رمضانعلی صادق زاده"، رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی گفت: به وزارت ارتباطات توصیه کرده‌ام ، اپراتور سوم تلفن همراه، که کار مطالعه بر روی آن آغاز شده، دارای بافت کاملا خصوصی و غیردولتی باشد.
"محمد سلیمانی" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شنبه گذشته، در دیدار با وزیر ارتباطات ترکیه از آغاز مطالعات برای شروع به کار اپراتور سوم تلفن همراه در ایران خبر داده بود.
صادق زاده، روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا افزود: علت این توصیه، " وجود این نگرانی است که اپراتور دوم نتواند طبق فازبندیهای زمانی به تعهداتش عمل کند و این در شرایطی است که ‪ ۵۱‬درصد از سهام شرکت ایرانسل مجری اپراتور دوم تلفن همراه ، در اختیار بنیاد مستضعفان ، صاایران و بانک ملی است."

وی گفت: بنابر این ما مرتبا از وزارت ارتباطات می‌خواهیم این اپراتور را تحت نظارت و کارفرمایی خود قرار دهد تا سرنوشتش مانند برخی پروژه‌های عمرانی که اجرای آنها بطور متوسط بیش از ‪ ۱۰‬سال طول می‌کشد، نشود.
رییس کمیته مخابرات مجلس همچنین گفت: از آنجا که در قرارداد بین اپراتور دوم و دولت آمده‌است که دست کم دو سال پس از اجرایی شدن اپراتور دوم ، اپراتور سوم می‌تواند وارد عمل شود، باتوجه به اجرایی شدن اپراتور دوم در آذرماه ‪ ، ۸۴‬اپراتور سوم می‌تواند از آذرماه ‪ ۸۶‬آغاز به‌کار کند.
وی افزود: به دلیل اینکه مقدمات برگزاری مناقصه و مشخص شدن برنده طول می‌کشد، وزارت ارتباطات از هم‌اکنون به‌فکر افتاده تا مقدمات اجرای اپراتور سوم را فراهم کند و بتواند در آذرماه ‪ ۸۶‬عملیات اجرایی آن را آغاز کند.

  • ۸۵/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">