ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپلکیشن جایگزین قفل خودروها می‌شوند

| يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت بی ام و قصد دارد به تدریج کلید را از خودروهای تولیدی خود حذف کند و برای بازوبسته کردن درب خودرو از برنامه های تلفن همراه بهره بگیرد.

به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، بی ام و استفاده از کلید برای قفل کردن تولیدات خود را شیوه ای قدیمی تشخیص داده و به گفته یان رابرتسون عضو هیات مدیره بی ام و در حال بررسی ضرورت یا عدم ضرورت استفاده از کلید در خودروهای آتی ساخت بی ام و است.

وی در این مورد در نمایشگاه خودروی فرانکفورت گفته است: با توجه به اینکه همه مشتریان بی ام و با خود گوشی به همراه می برند و از برنامه تلفن همراه بی ام و هم استفاده می کنند، لذا می توان با کلیدهای قفل سنتی خداحافظی کرد.

این مدیر بی ام و اظهارامیدواری کرده که شرکت مذکور در آینده خود را به طور کامل خود را از شر استفاده از کلید در تمامی بخش های تولیداتش رها کند. البته بی ام و تنها شرکتی نیست که به دنبال اجرای چنین طرحی است و شرکت های خودروسازی دیگری در ژاپن و آمریکا و آلمان طرح های مشابهی را دنبال می کنند.

  • ۹۶/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">