ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپل آمار فروش آیفون 7 را رو نمی‌دهد

| سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

اپل همه ساله بعد از عرضه مدل جدید گوشی آیفون و پس از گذشت یک هفته از آن آمار فروش این گوشی را اعلام می کرد، اما امسال قصد دارد آمار یادشده را مخفی کند.
فارس- انتظار می رود اقبال به آیفون 7 و 7 پلاس در روزهای پایانی این هفته به اوج خود برسد، اما اپل برنامه ای برای اطلاع رسانی در این زمینه ندارد.
برخی کارشناسان می گویند نگرانی اپل از کاهش استقبال از آیفون 7 در مقایسه با آیفون 6 عامل این تصمیم بوده است. به خصوص آمار فروش آیفون در یک سال اخیر و شرایط فعلی بازار هم موید این تحلیل هاست.
اپل خود در توجیه این تصمیم مدعی شده از آنجا که زنجیره عرضه آیفون به طور مداوم در جریان است، اظهارنظر قطعی و دقیق درباره میزان گوشی های به فروش رفته ممکن نیست.
این تصمیم همچنین به اپل کمک خواهد کرد تا به علت عدم تامین اجزای تشکیل دهنده آن کمبود احتمالی آیفون 7 را در بازار مخفی کند. به خصوص در سال های گذشته نیز بارها همین مساله موجب وقوع مشکلاتی در پاسخگویی به نیاز بازار می‎شد.

  • ۹۵/۰۶/۲۳

آیفون 7

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">