ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل برنده رقابت گروه MTN شد

| جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

جایزه اصلی رقابت سالانه گروه شرکت‌های MTN در سال ۲۰۱۹، به ایرانسل رسید. این جایزه در حوزه ارائه و اجرای استراتژی کلان «درخشان» (BRIGHT) به ایرانسل رسیده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رقابت سالانه BRIGHT در سال ۲۰۱۹، شرکت «ام‌تی‌ان ایرانسل»، با کسب بالاترین میانگین در شاخص‌های شش‌گانۀ این رقابت، موفق به دریافت «جایزۀ اصلی» بین شرکت‌های گروه MTN شد.

شاخص‌های ارزیابی این رقابت سالانه در حوزه‌های «بهترین تجربه مشتری» (Best Customer Experience)، «تمرکز و بهره‌وری» (Returns and Efficiency Focus)، «عملکرد تجاری» (Ignite Commercial Performance)، «رشد دیتا و دیجیتال» (Growth Through Data and Digital)، «تعلق قلبی و ذهنی» (Hearts and Minds) و «فناوری» (Technology Excellence) تعریف می‌شود که ایرانسل با توجه به پیاده سازی صد درصدی استراتژی درخشان با هدف جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات به‌روز دیجیتال، توانسته است بالاترین سطح کیفیت را به مشترکان خود، ارائه دهد و برنده جایزه اصلی این رقابت شود.

استراتژی کلان درخشان (BRIGHT)، به عنوان قطب‌نمایی برای تمام شرکت‌های زیر مجموعه MTN تعریف شده است که هر شرکت بنا به صلاح‌دید شرایط منطقه و بازار خود از آن بهره بگیرد.

هر سال، ۲۲ شرکت مجموعه MTN از سرتاسر جهان در مسابقه BRIGHT حضور پیدا می‌کنند و با تقویت شاخص‌های عملکرد خود در تناسب با بودجه، بر سر دست‌یابی به اهداف و ارتقای آن‌ها به رقابت می‌پردازند. شعبه‌هایی که «بیشترین» و در عین حال «سریع‌ترین» پیشرفت را به تناسب بودجه خود به نمایش بگذارند، به جایگاه نخست دست پیدا خواهند کرد.

بر این اساس، جایگاه‌های اول، دوم و سوم جایزۀ اصلی این مسابقه به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که بالاترین میانگین را در شاخص‌های شش‌گانۀ BRIGHT کسب کنند. ایرانسل توانسته است جایگاه نخست را در بخش جایزه اصلی از آن خود کند.

 

مودم‌ ایرانی، با حمایت ایرانسل، به مدارس روستایی می‌رود

در خبر دیگری از این اپراتور اعلام شد، ایرانسل در فاز جدید حمایت از تولید ملی، مدارس روستایی را با مودم‌های «ساخت ایران» تجهیز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مودم‌ها که با حمایت همه‌جانبه و در راستای مسؤولیت اجتماعی ایرانسل و در ادامه حمایت از کسب و کارهای بومی، توسط شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) تولید شده است، با هدف هوشمندسازی مدارس روستایی در قالب طرح ملی USO در اختیار این مدارس قرار می‌گیرد.

ایرانسل و شرکت اتصال صنعت میانه، پیش از این در حاشیه برگزاری نمایشگاه الکامپ 2019، در تیرماه 1398، توافق کرده بودند تا مودم‌های اینترنت در داخل کشور به تولید انبوه برسد. درپی این توافق، در فاز اول، سفارش تولید 15 هزار مودم فضای داخلی، ثبت و تا کنون بخش عمده‌ای از آن تحویل داده شده است.

همچنین در ادامه این همکاری و پیرو جلب اعتمادهای لازم، در بهمن‌ماه 1398 و در پی آغاز پروژه هوشمند سازی مدارس و تأکید وزیر محترم ارتباطات و فنّاوری اطلاعات در استفاده از محصولات تولید داخل در این پروژه، سفارش طراحی و تولید 5000 عدد مودم فضای بیرونی (out door) نیز ثبت شد.

مهندس محمد جابری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان اتصال صنعت میانه، ضمن تشکر از اعتماد و حمایت‌های همه‌جانبه دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل به تولید ملی و اشتغالزایی برای جوانان توانای ایرانی، از آغاز تحویل بخش نخست این مودم‌ها خبر داد و گفت:

مودم‌ فضای باز مدل E1-040 با کیفیت برابر و قیمت ارزان‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی، قابلیت نصب در فضای بیرونی با امکان استفاده از access point درون ساختمان و استفاده همزمان 32 کاربر را دارد.

به گفته‌ وی، طراحی این مودم به‌گونه‌ای انجام شده است که در مناطق دوردست که سیگنال ضعیفی دارند، سرعت و کیفیت اینترنت خوبی برای کاربران فراهم می‌کند و مناسب برای استفاده سازمان‌ها، شرکت‌های صنعتی، مدارس و خانه‌های بهداشت است.

ایرانسل با حمایت از کالای ایرانی در تلاش است تا گام‌های بزرگی برای رونق تولید داخلی بردارد. پیش از این و همزمان با سال رونق تولید و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برلزوم حمایت از کالای ایرانی و نیز با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، نمایشگاه دائمی حمایت از تولیدات داخلی در ساختمان مرکزی ایرانسل افتتاح شده بود.

در همین زمینه، ایرانسل در تیر ماه ۹۸ در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) که با هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی برگزار می‌شود، حضور یافته و به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه برگزیده این جشنواره در زمینه حمایت از کسب و کار ایرانی، موفق به دریافت عنوان «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» شده بود.

همچنین ایرانسل در تیر ماه ۹۸ با حضور در نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، فهرستی از نیازمندی‌های خود برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد نیاز را به تولیدکنندگان داخلی عرضه کرده بود.

علاوه بر این، ایرانسل طی برگزاری دو «میز تعمیق ساخت داخل» با حضور وزیر صمت، تفاهم نامه و قراردادهایی با شرکت‌های ایرانی برای حمایت از تولید ملی امضا کرده بود.

  • ۹۸/۱۲/۲۳

ایرانسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">