ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل طبق زمان‌بندی پیش نخواهد رفت

| شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

مسوولان برگزارکننده‌ی مناقصه‌ی ایرانسل درباره‌ی اجرای قانون حداکثر توان داخلی شفاف‌سازی نکردند.
حسین ریاضی - عضو هیات مدیره‌ی سندیکای مخابرات - در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی نتیجه‌ی مناقصه‌ی ایرانسل و مشخص شدن برنده‌ی آن اظهار داشت‌: مسوولان برگزارکننده‌ی این مناقصه، هنوز به‌طور رسمی برنده‌ی مناقصه را اعلام نکرده‌اند، اما به احتمال زیاد یکی از شرکت‌های هواوی از چین، نوکیا و اریکسون برنده شده است.
وی ادامه داد‌: مشخص نبودن روش تامین تجهیزات و انجام دادن 51 درصد از کار در داخل کشور و شرایط فاینانس، مشکلات عدیده‌ی را برای برگزارکننده‌ی مناقصه و همچنین برنده‌ی آن ایجاد کرده است.
این عضو هیات مدیره‌ی سندیکای مخابرات، معتقد است‌: اجرای این پروژه طبق زمان‌بندی انجام شده، غیر ممکن است.
ریاضی با بیان این که نتیجه‌ بخش بودن این پروژه به همکاری شرکت ارتباطات سیار بستگی دارد، گفت‌: تحقق قانون حداکثر استفاده از توان داخلی در پروژه‌ی ایرانسل مبهم است‌ و نحوه‌ی فعالیت شرکت ایرانی در آن نیز مشخص نیست.
اظهارات این عضو سندیکای مخابرات درحالی است که به عقیده‌ی مدیرعامل ایرانسل، شرکت‌های ایرانی قطعا در میان برندگان مناقصه ایرانسل خواهند بود.
دزفولی در اواخر بهمن سال گذشته اظهار داشت: اسامی برندگان مناقصه ایرانسل قطعی نشده است و این اسامی حداکثر تا ظرف دو هفته آینده اعلام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌های ایرانی در لیست برندگان مناقصه‌های ایرانسل قطعی است و اسامی این شرکت‌ها به زودی اعلام می‌شود.
او درباره‌ی آخرین وضعیت اپراتور دوم نیزگفت: یک نفر به عنوان مسوول فنی این پروژه برگزیده شده است که نام وی پس از طی مراسم قانونی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
دزفولی درباره‌ی زمان واگذاری سیم‌کارت‌های اپراتور دوم اظهار داشت: واگذاری این سیم‌کارت‌ها در اول شهریور ماه سال آینده قطعی است اما در تلاش هستیم با فراهم کردن شرایط این واگذاری‌ها از ابتدای تابستان سال 85 آغاز شود.
از زمان اظهارات دزفولی تا کنون تلاش‌های خبرنگار ایسنا برای مصاحبه با مدیران ایرانسل و انعکاس آخرین وضعیت و نتایج مناقصه‌ی مذکور بی‌نتیجه مانده است.

  • ۸۵/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">