ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل: مستقیم به مجلس گزارش نمی دهیم

| چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

"علیرضا قلمبردزفولی"، مدیر عامل شرکت ایرانسل اعلام کرد: گزارش سه‌ماهه سوم‌وچهارم فعالیت‌های این شرکت به وزارت ارتباطات ارایه شده است و ایرانسل این گزارش‌ها را مستقیم برای مجلس شورای اسلامی ارسال نمی‌کند.

این درحالی است که "رمضانعلی صادق زاده " معاون کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز گذشته، گفته بود: مجلس از مهرماه سال ‪ ۸۵‬تاکنون از گزارش عملکرد ایرانسل بی‌خبر است.

وی گفته بود: قرار است از ابتدای شروع کار ایرانسل، هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد این اپراتور به کمیسیون صنایع ومعادن مجلس ارائه شود که دو گزارش اخیر آن هنوز دریافت نشده است.

مدیر عامل شرکت ایرانسل روز چهارشنبه درپاسخ به این سوال ایرنا که چرا این گزارش‌ها ارایه نشده است، ، گفت گزارش سه ماهه سوم، پیش از پایان سال گذشته به وزارت ارتباطات ارایه شد و گزارش سه ماهه چهارم نیز اخیرا به این وزارتخانه ارسال شده است.

وی گفت شرکت ایرانسل گزارش‌ها را مستقیما به مجلس ارایه نمی‌کند، بلکه برای وزارت ارتباطات ارسال می‌کند.

وی افزود: وزیرارتباطات در نشستی به‌آقای صادق‌زاده توضیح داد که گزارش به‌موقع به دست وزارتخانه رسیده، اما به دلیل تکمیل یا هر دلیل دیگری با تاخیر برای مجلس فرستاده خواهد شد.

این در حالی است که کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مهرماه ‪ ۸۵‬تاکنون از گزارش عملکرد ایرانسل بی‌خبر است.

رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: قرار است از ابتدای شروع کار ایرانسل، هر سه ماه یکبار گزارش عملکرد این اپراتور به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارایه شود که تاکنون دو گزارش اخیر دریافت نشده است.

"رمضانعلی صادق‌زاده" روز چهارشنبه به خبرنگار آی‌تی ایرنا گفت: ایرانسل باید گزارش عملکرد خود را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارایه دهد و وزارت ارتباطات نیز بایستی این گزارش را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس بدهد.

وی بیان داشت: کمیسیون صنایع و معادن تاکنون فقط دو گزارش از ایرانسل (اپراتور دوم تلفن همراه) دریافت کرده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با ایرنا یادآور شد: از جمله نکاتی که باید توسط ایرانسل رعایت شود "‪ ۵۰‬درصد خرید تجهیزات اصلی از داخل کشور" است که این موضوع از جمله نگرانی‌های مجلس به شمار می‌رود.

  • ۸۶/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">