ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل و عرضه یک میلیون سیم کارت

| شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

یک مقام مطلع گفت: با توجه به اینکه هنوز شرکت هوواوی چین برای تبریز دکل و کانکس تامین نکرده‌، به نظر می‌رسد با محاسبه خوشبینانه ایرانسل بتواند تا پایان آذرماه تنها یک میلیون از 2ونیم میلیون سیم کارتی را که قرار بود تا شهریور ماه ارائه دهد، عرضه کند.

این مقام مطلع به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهارداشت: با توجه به اینکه شرکت ایرانسل موظف به تامین 5/2 میلیون سیم کارت تا شهریور ماه است، شواهد و قرائن از اقدامات انجام شده در تهران، تبریز، قم و کرمانشاه نشان می‌دهد که این شرکت به سختی می‌تواند حتی نیمی از این تعهد را تا آن تاریخ برآورده کند.

وی تاکید کرد: نتایج مذاکرات ایرانسل با دو شرکت اریکسون و زیمنس تاکنون منجر به عقد قرارداد نهایی نشده است. از طرفی GC مربوط به آلکاتل هنوز قراردادهای تامین تجهیزات اصلی و تکمیلی را نهایی نکرده است.

این مقام مطلع گفت: متاسفانه در کشور فرآیند انعقاد قراردادها نزدیک به سه ماه طول می‌کشد.

وی اظهارداشت: اگرچه در تهران شرکت نوکیا نزدیک به 150 منطقه را تملیک کرده و یا در حال تملیک است، اجرای عملیات ساختمانی برای این سایتها در تهران دست کم سه ماه طول می‌کشد.

  • ۸۵/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">