ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مرحله نهایی لیگ بازی‌های رایانه‌ای کشور از امروز 14 شهریور در برج میلاد تهران آغاز شد و 18 شهریور، نمایندگان ایران در جام جهانی ورزش‌های الکترونیک (ESWC) 2015 که قرار است آبان ماه سال جاری در شهر پاریس برگزار شود مشخص می‌شوند تا مدافع عنوان قهرمانی ایران در این مسابقات باشند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پس از 4 ماه رقابت حساس و فشرده بین بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای کشور در دو مرحله قبلی که در اردیبهشت و شهریورماه برگزار شد، این لیک به مرحله نهایی رسید و چهارشنبه 18 شهریور نمایندگان ایران در جام جهانی ورزش‌های الکترونیک مشخص خواهند شد.

لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران که در سال جاری نخستین دوره آن به میزبانی برج میلاد تهران و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حال برگزاری است بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای در کشور است که توسط مکعب به‌عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای در کشورمان طرح‌ریزی شده و در حال اجراست و در انتهای لیگ نفرات برتر به عنوان تیم ایران راهی مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیک 2015 در شهر پاریس خواهند شد.

لازم به یادآوری است که تیم ایران در سال گذشته در رشته FIFA15 موفق شد عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.

ثبت نام در این مسابقات محدودیت سنی ندارد و کسانی که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات هستند می‌توانند به سایت www.cgame.ir مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">