ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شورای عالی آب و هوای فرانسه در زمینه اوضاع اقلیمی در گزارشی هشدار داد: استفاده از فناوری اینترنت نسل پنجم (۵G) می‌تواند منجر به افزایش شدید مصرف برق و انتشار گازهای گلخانه‌ای شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اینترنتی hippocraticpost، این گزارش که به تازگی منتشر شده است، نشان داد که شبکه های اینترنت نسل پنجم می تواند مسوول سه تا  هفت میلیارد تن انتشار اضافی دی اکسید کربن در اتمسفر باشد.

طرح گسترش فناوری اینترنت نسل پنجم ۵G در فرانسه مورد بحث و مجادله قرار گرفته است. به دلیل اطمینان نداشتن در مورد تأثیر شبکه بر سلامت و محیط زیست، دهها نفر از اعضای مجلس خواستار ایجاد وقفه در استفاده از آن شده اند.

گزارش جدید شورای عالی آب و هوای فرانسه نشان می دهد که این فناوری فقط نمونه کوچکی از مشکلات بزرگ تر و پنهان است.

انتشار کربن اضافی بیشتر از مراکز داده و تولید دستگاه های الکترونیکی جدید حاصل می شود.

اریک پیول نماینده گروه طرفدار محیط زیست در فرانسه  Europe Écologie-Les Verts  گفت: ما درخواست یک مهلت قانونی می کنیم و این درخواست امروز حتی بیشتر مورد توجه است، اکنون شورای عالی آب و هوای اعلام کرده است که باید قبل از استفاده از این فناوری، تأثیرات زیست محیطی آن را ارزیابی کنیم.

این در حالی است که ارایه دهندگان شبکه تلفن معتقدند که این گزارش جنبه های مثبت خاصی را نادیده گرفته است که باعث می شود فناوری ۵G بسیار کارآمدتر از نسل های قبلی باشد.

  • ۹۹/۱۰/۰۲

5G

نسل 5

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">