ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مالک پاساژ علاء الدین از برنامه زمان‌بندی تخریب طبقه هفتم عقب است و باید تا پایان شهریور این طبقه تخریب شود.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین،‌گفت: باید این طبقه تا پایان شهریور سال جاری برداشته شود.

وی به گفت‌وگویی که روز گذشته با شهردار منطقه 11 در این زمینه داشته است اشاره کرد و گفت: گزارش انجام کارها توسط مالک در علاءالدین از سوی شهرداری به صورت هفتگی برای دادستان ارسال می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه زمانبندی به مالک داده‌ شده تا در این مقاطع زمانی اقداماتی انجام دهد، گفت: اگر مالک از زمانبندی در نظر گرفته شده عدول کند کار تخریب به شهرداری تهران واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلاً تخریب در دست مالک علاءالدین است، گفت: در صورتی که مالک کار را انجام ندهد شهرداری پیمانکار و مشاور گرفته و خودش تخریب را انجام می‌دهد.

شاکری با اشاره به این موضوع که هنوز تخریب فیزیکی ملک صورت نگرفته است، گفت: باید تمهیدات قبل از تخریب انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مدت‌ زیادی است که به مالک علاءالدین اعلام شده که باید تخریب کند آیا در این زمان تمهیدات لازم صورت نگرفته گفت: به هر حال مهلت دادند تا پایان شهریور تخریب به صورت کامل انجام شود و در صورتی که این امر رخ ندهد با حکم دادستانی تخریب به شهرداری تهران واگذار می‌شود.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران مالک فعلاً از زمانبندی در نظر گرفته شده عقب است و اگر کارها را طبق برنامه زمانبندی شده انجام ندهد تخریب توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی تأکید کرد که این بار دیگر به مالک مهلت آزاد نداده‌اند بلکه برایش برنامه در نظر گرفتند و شهرداری روی این زمینه نظارت می‌کند.

شاکری بیان کرد: هر هفته گزارش عملکرد گرفته و پیشرفت را به دادستانی اعلام می‌کنیم فعلاً که مالک از برنامه عقب است ولی اگر مشخص شود که می‌خواهد زمان بخرد آن را هم اعلام خواهیم کرد اما هنوز چیزی معلوم نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">