ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

باشگاه مجازی کار راه‌اندازی می‌شود

| چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ | ۳ نظر

یکی از اعضای هیات موسس باشگاه مجازی کار گفت: باشگاه مجازی کار ایران از بیست و نهم خرداد ماه به آدرس ‪ www.bashgahekar.ir‬راه‌اندازی می‌شود و جویندگان کار می‌توانند در آن ثبت نام کنند.

"علی آقامحمدی" روز چهارشنبه در نشست خبری افتتاحیه باشگاه کار که در محل مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد، افزود: یکی از معضلات فعلی کشور بالا بودن میزان بیکاری و تعداد زیاد جمعیت جویای کار کشور است که همواره به تعداد سه میلیون بیکار کشور افزوده می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی باشگاه مجازی کار ایران را، کمک به شکل‌گیری برنامه پنجم توسعه و ارایه راهکارهایی در خصوص بازار کار عنوان کرد.

وی ادامه داد: باشگاه مجازی کار از طریق خدمات اینترنتی و معرفی ایجاد فرصتهای شغلی برای تمام آحاد جامعه بدون هیچگونه محدودیت سنی ایجاد شده است.

آقامحمدی گفت: باشگاه مجازی کار نه تنها به جویندگان کار می‌تواند خدماتی را ارایه دهد بلکه خدمت رسان به صاحبان مشاغل و کارفرمایان جهت یافتن کمبودهای نیروی انسانی حرفه‌ای و در اختیاردهنده فرصتهای شغلی به افراد متقاضی است.

به گفته وی، باشگاه یادشده می‌تواند تعامل سازنده‌ای میان جویندگان کار و نیازهای بنگاههای اقتصادی کشور ایجاد کند.

عضو هیات موسس باشگاه گفت: این باشگاه می‌تواند ارایه‌دهنده خدمات برای کاریابی‌ها باشد و آنها را در زمینه کاری خود توسعه داده و تقویت کند.

به گفته وی، ارایه اطلاعات بیکاران در رشته‌های مختلف می‌تواند جوانان را در انتخاب رشته‌های دانشگاهی یاری کند.

وی دیگر اهداف مهم باشگاه را، استفاده بهینه از نیروی انسانی متخصص، کمک به تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز دولتی و خصوصی، ایجاد یک محور قوی و مناسب در بازار کار جهت ارتباط میان افراد جویای کار و صرفه‌جویی در هزینه و زمان دسترسی به نیروی کار عنوان کرد.

وی تاکید کرد: فعالیت باشگاه مجازی کار موازی دیگر نهادها نیست و جایگزین هیچکدام از آنها نخواهد شد.

آقامحمدی با بیان این که سرمایه شامل سرمایه‌های مالی، طبیعی، انسانی و اجتماعی است، تصریح کرد: باشگاه تلاش می‌کند تا در راستای سرمایه‌های انسانی و اجتماعی فعالیت خود را هدایت کند.

وی گفت: سایت بازار کار مجازی ایران امکاناتی فراهم آورده تا جوانان جویای کار بتوانند به راحتی و بدون مراجعه و یا تماس‌تلفنی مشخصات علمی و تجربی خود را در اختیار کارفرمایان قرار دهند و از امکان دستیابی، فعال سازی و یا حذف مشخصات در هر زمان که بخواهند بهره‌مند شوند.

آقامحمدی تاکید کرد: امکانات سایت به طور رایگان در اختیار کارجویان و کارفرمایان است و هیچگونه وجهی از آنها دریافت نمی‌شود. همچنین متولی این باشگاه وزارت کار و امور اجتماعی است.

یاآوری می‌شود، باشگاه مجازی کار ایران روز بیست و نهم خرداد ماه امسال در محل مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور وزیر کار و امور اجتماعی افتتاح می‌شود.

  • ۸۶/۰۳/۲۳

نظرات  (۳)

جای تعجب است که در فرم درخواست اطلاعات جویندگان کار، رشته تحصیلی آنها سوال نشده است.
نمی دونم کجا برای استخدام باید ثبت نام کنم ؟
  • امیر قربانی
  • به نظر من فکر بسیار جالبی می تونه باشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">