ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بخش خصوصی عامل کندی اینترنت است

| چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۸۹، ۰۴:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: موضوع کاهش سرعت اینترنت مربوط به شرکت های خصوصی خدمات دهنده به کاربران نهایی است و این وزارتخانه مشکلی در خصوص سرعت و پنهای باند در بخش زیرساخت ندارد.

"رضا تقی زاده‌" درحاشیه جلسه هیات دولت و پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص کاهش سرعت پهنای باند خطوط اینترنت درهفته های اخیر گفت که ممکن است این موضوع مربوط به ترافیک اینترنتی باشد.

وی در عین حال هرگونه کاهش سرعت اینترنت در سیستم هوشمند که توسط این وزارتخانه ارایه می شود را رد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افزایش سرعت اینترنت به 512 کیلوبایت جزو پیشنهادات این وزارتخانه در برنامه ی پنجم توسعه است، افزود: ‌در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی و تامین محتوا توسط نهادهای فرهنگی این هدف محقق می شود.

تقی زاده در خصوص سیستم وایمکس و تعهدات این بخش به کاربران نیز گفت: نظارت بر نحوه عملکرد و تحقق وعده ها برعهده سازمان تنظیم مقررات رادیویی است و اگر کسی در خصوص سرعت و یا سایر خدمات این سیستم با مشکلی مواجه است باید شکایت خود را ارایه کند.

وی در پایان تاکید کرد ‌کاربران با مراجعه به سایت مقررات تنظیم رادیویی می توانند شکایات خود را ثبت کرده و از طریق آدرس و ایمیل اعلام شده ‌پاسخ خود را دریافت کنند.

  • ۸۹/۰۴/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">