ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بخش خصوصی و دولتی در هم تنیده‌اند

| سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:بخش خصوصی و دولتی در هم تنیده‌اند و قانون شفافی برای مشخص کردن عرصه حضور فیزیکی و فعالیت‌های آنها وجود ندارد.
به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات "محمد سلیمانی" در جلسه معارفه رییس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر جایگاه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دلیل انتظاراتی که دولت و مردم از آن دارند تاکید کرد.
وی افزود: فعالیت‌های این سازمان بسیار گسترده و متنوع است چرا که این سازمان نقش حاکمیت را بازی می‌کند.
وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت‌های بخش خصوصی در این وزارتخانه بر عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و توسعه، بهره برداری و فراهم ساختن زمینه‌های مشارکت بخش خصوصی، مقررات خاص خود را می‌طلبد.
وزیر ارتباطات اظهار داشت: نمی‌توان امتیازی که به یک بخش خصوصی داده شده است را لغو کرد، بلکه باید واگذاری امتیازات به صورت مرحله به مرحله انجام شود تا در ادامه کار مشکلی به وجود نیاید.
سلیمانی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را یک سازمان جوان و نوپا خواند و افزود: این سازمان پویایی و تحرک می‌طلبد و مدیریت آن باید نسبت به تنظیم مقررات حساس باشد.
وی روند خصوصی‌سازی در کشور را مطلوب ندانست و ادامه داد: برخی واگذاری‌ها که صورت گرفته به نتیجه نرسیده و برخی هم به دلایل شفاف نبودن مقررات تعطیل شده‌اند.
وزیر ارتباطات ، "محمود خسروی" را دارای توان مدیریتی بالا خواند و تصریح کرد:امیدوارم این بخش آن طور که در شان وزارت و نظام است اداره شود و بتوانیم حرکت‌های سریع و با دقتی را انجام دهیم و به روند حل مشکلات در این بخش سرعت بخشیم.
رییس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این جلسه تدوین ساختاری که ماموریت‌ها و اهداف سنگین سازمان را تحقق بخشد را از اولویت های کاری خود خواند و گفت: با کمک نیروی انسانی که قابلیت تجربی و علمی بالایی داشته باشد می‌توان به اهداف سازمان دست یافت.

  • ۸۵/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">