ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برای اجرای آیین نامه VOIP آمادگی صددرصد فنی وجود ندارد.

" محمد رضا سعید آبادی" عضو کمیته تلفن اینترنتی انجمن شرکت های اینترنتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب گفت: سازمان تنظیم مقررات خود بر این موضوع اذعان دارد و در مورد واگذاری صددرصد تعهداتی که در مسایل فنی باید به دارنده پروانه سپرده شود و دارای مشکلاتی است که باید حل شود.

وی موارد این مسایل فنی را شامل مساله اشغال خطوط ذکر کرد و اظهار داشت: همه تماس ها باد از تمامی شهرها جمع شده و به یک نقطه تبادل در کشور برسد که باید ببینیم این زیرساخت آمادگی این ترافیک را دارد یا خیر.

وی ادامه داد: باید در این رابطه جلسه ای با شرکت زیرساخت داشته باشیم تا تضمین شود که خدمت ضعیف با قیمت بیش از گذشته به مردم ارایه نشود.

سعید آبادی گفت: بزرگترین مشکل آیین نامه VOIP این است که شرکت های خصوصی که در این زمینه سرمایه گذاری می کنند را تهدید می کند.

وی افزود: اگر مشکلات تهدید سرمایه گذاری شرکت های فعال VOIP حل شود، راه حل های سایر مشکلات راحتتر به دست آمده و رفع خواهد شد.

وی یادآور شد: البته این طرح با توجه به اینکه دارای نواقصی است با رفع نواقص و مشکلات حاضر می تواند مثبت باشد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی شرکت های فعالVOIP جالب نیست، گفت: این مشکلات شامل مسایل صفنی، شرایط نامتعادل در بازار، درگیری های قیمت گذاری و کف و سقف قیمت است.

وی در مورد تشکیل اتحادیه شرکت های اینترنتی ایران گفت: پیش نویس تشکیل این اتحادیه از طرف انجمن ISP ها تهیه شده و به وزارت بازرگانی فرستاده شد، اکنون این پیش نویس در اختیار وزارت ICT برای اعلام نظر قرار دارد.

  • ۸۴/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">