ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برای سرویس دهی موبایل جدی تر فعالیت می کنیم

| سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: لازم است در زمینه سرویس‌دهی تلفن همراه در کشور فعالیت‌های جدی‌تری صورت گیرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر «محمد سلیمانی» که به همراه تنی چند از مدیران عالی وزارت و شرکت‌های تابعه برای بازدید از مرکز مخابرات امام خمینی (ره) در این مکان حضور یافته بود، پس از بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، گفت: در چند سال اخیر برای رساندن خدمات گسترده مخابراتی به مردم، تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.
دکتر سلیمانی میزبانی سایت‌های ایرانی در داخل کشور را با توجه به تجهیزات و امکانات موجود نرم‌افزاری و تخصصی، امری ممکن خواند و تصریح کرد: با تلاش‌های گسترده در کوتاه‌ مدت می‌توان به این مهم دست یافت.
دکتر سلیمانی با تاکید بر همگام شدن با خواسته‌های مردم در ارائه خدمات و متنوع کردن سرویسها، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش دارد با افزایش کیفیت در جهت رفاه مردم، از هزینه‌های مخابراتی در سبد خانواده نیز بکاهد.

وی افزود: دربخش مسائل امنیتی شبکه و در بخش نگهداری و سرویس‌دهی، حرکتهای مفیدی انجام شده است وبا استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای موجود می‌توان برای بهروری بیشتر و ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم گامهای موثرتری برداشت.

گفتنی است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید با کارمندان مرکز 118 دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک از مشکلات آنان مطلع شد.

  • ۸۵/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">