ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخورد چین با سایت‌های ناشر اخبار جعلی

| چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

دولت چین از عزم جدی خود برای مقابله با سایت‌های هرزه نگاری و همین طور سایت‌های ناشر اخبار جعلی و دورغین خبر داده است.

به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، مقامات چینی می گویند امیدوارند از این طریق بتوانند اخبار و اطلاعات مضر و نامناسب را از فضای مجازی پاکسازی کنند.

قرار است چهار تیم بازرسی در 11 استان این کشور بررسی این نوع سایت ها را آغاز کرده و در نهایت سازمان های اداره کننده چنین سایت هایی را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

تحقیقات در این زمینه به سرعت انجام شده و ظرف سه روز آینده به پایان خواهد رسید. این بررسی ها محدود به سایت های اینترنتی نخواهد بود و سرویس های ارائه دهنده خدمات پخش زنده، خدمات کلود، برنامه های موبایلی و وب سایت های حاوی محتوای هرزه نگارانه را در برمی گیرد.

همچنین با مواردی همچون اعطای رشوه برای انتشار اخبار خاص، تولید اخبار جعلی و دروغین و همین طور روزنامه نگاران و سازمان های رسانه ای فعال در این زمینه برخورد می شود.

بخش اعظم تحقیقات در این زمینه در شهرهای پکن و شانگهای صورت می گیرد ولی این اقدام در استان هایی همچون Guizhou، Jiangxi  و  Shaanxiنیز انجام می شود.

  • ۹۶/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">