ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخی متقاضیان SCP مردد شده‌اند

| يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ | ۱ نظر

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اگرچه قرار بود پروانه SCP یا شرکت‌های ارتباطات ثابت به ۱۸ شرکت واگذار شود اما اکنون برخی متقاضیان به دلیل تعداد پروانه‌های SCP که قرار است صادر شود از حضور مردد شده‌اند.

صادق عباسی شاهکو در گفت‌وگو با فارس در نمایشگاه تلکام 2015 درباره سرنوشت پروانه شرکت‌های ارتباطات ثابت(SCP) اظهار داشت: فعلاً پروانه 7 الی 8 شرکت نهایی شده است، علیرغم اینکه قرار بود شرکت‌های حائز شرایط دریافت پروانه SCP در هفته دولت مشخص شوند اما به دلیل عدم تکمیل مراحل از سوی شرکت‌ها، این اتفاق با کندی و تأخیر همراه شده است.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم ظرف 2 هفته آینده، شرکت‌های دارای شرایط نهایی شوند.

وی با بیان اینکه پیش از این تصمیم گرفته شده بود به دلیل محدودیت فرکانسی در نهایت به دو کنسرسیوم فرکانس داده شود که آنها از این فرکانس به صورت مشترک بین اعضا استفاده کنند، گفت: هنوز تصمیم‌گیری نهایی درباره نحوه واگذاری فرکانس اتخاذ نشده است.

وی در واکنش به اینکه انتقادهایی نسبت به واگذاری پروانه‌های جدید از جمله پروانه‌های SCP وجود دارد که یکی از آنها عدم مطالعه کافی در این زمینه است، گفت: واگذاری پروانه‌های جدید SCP اقدام بزرگ و تاثیرگزاری در کشور است اما مطالعه اولیه درباره آنها کافی بوده و یکسال است که روی این موضوع کار می‌کنیم.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به اینکه طبق قرار اولیه آیا در نهایت حداکثر 18 پروانه SCP صادر خواهد شد، گفت: براورد اولیه 18 پروانه بود اما همه‌چیز تا لحظه آخر قابل تغییر است. برای مثال یکی از شرکت‌ها که به نظر می‌رسید پروانه آن نهایی شده به دلیل نفس شرایط از بین واجدین شرایط خارج شد، از بین شرکت‌های دیگر نیز برخی به دلیل تعدد پروانه‌ها و تعداد SCP ها برای حضور مردد شده‌اند.

  • ۹۴/۰۷/۰۵

رگولاتوری

نظرات  (۱)

دوستان گرامی که خبر درج مینمایید FCP است نه scp

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">