ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی کم فروشی شرکت‌های اینترنتی

| شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

بحث به اشتراک‌گذاری پهنای باند اینترنت، استاندارد‌هایی دارد و اگر پهنای باند بیش از میزان استاندارد به اشتراک گذاشته شود، سرعت اینترنت کاهش می‌یابد اما در برخی مواقع شاهد بودیم که شرکت مخابرات بیش از میزان استاندارد پهنای باند را به اشتراک گذاشت که طبیعی است این موضوع به نوعی کم‌فروشی محسوب‌شده و سرعت اینترنت را کاهش می‌دهد.

حسن رضوانی - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌و‌گو با ایسنا)،با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال بررسی این موضوع به تفکیک در استان‌ها هستیم و از نمایندگان مخابرات استان‌ها و هم‌چنین شرکت‌های خصوصی فعال در این زمینه دعوت کردیم که در این رابطه مذاکره و بحث کنیم.

رضوانی تاکید کرد: ‌در برخی استان‌ها این موضوع نهایی شده و به این جمع‌بندی رسیدیم که پهنای باند خریداری شده بسیار کم‌تر از آن میزانی است که به فروش رفته است و بعد از بررسی به آن‌ها اعلام کردیم که چه میزان پهنای باند نیاز دارند که از شرکت ارتباطات زیرساخت تامین کنند که بسیاری از استان‌ها نیز این موضوع را اصلاح کردند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: این موضوع در همه استان‌ها در دست انجام است.

  • ۹۰/۱۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">