ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برپایی نمایشگاه مجازی در اصفهان

| جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت:‌این شرکت در راستای تحقق شعار امسال،‌نمایشگاه مجازی را راه اندازی خواهد کرد.

'رسول محققیان' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در سال جدید و در راستای تحقق شعار 'تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی' امسال علاوه بر دنبال کردن برنامه های سال قبل، یک نمایشگاه مجازی در راستای افق 1404 شرکت رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه به این صورت خواهد بود که واحدهای تولیدی که توان حضور فیزیکی در نمایشگاه را ندارند می توانند با ارئه کاتالوگ هایشان به صورت الکترونیک فعالیتهایشان را در نمایشگاه مربوطه ارائه بدهند.

به گفته وی، اولویت اول در فضای مجازی این نمایشگاه با افرادی است که در نمایشگاه شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: این افراد در یک مدت زمان خاص، مشخصات غرفه و کالاهای خود را با تصویر 360 درجه از غرفه شان به صورت off line روی سایت ارائه خواهند کرد.

به گفته وی سامانه خدمات الکترونیک ثبت نام غرفه داران و دسترسی به اطلاعات مربوطه از طریق وب سایت نیز از دیگر فعالیتهای این شرکت در سالجاری خواهد بود که سال قبل به صورت پایلوت در نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی اجرا شد.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی ثبت نام اینترنتی با استقبال زیادی مواجه شد و در مدت 35 ساعت کل فضای نمایشگاهی توسط متقاضیان ثبت نام و رزرو شد.

محققیان گفت: امسال هم غرفه داران می توانند به صورت آنلاین جای خود را در فضای نمایشگاهی تعیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز از تمام تولید کنندگان و کالاهای تولید داخل استان در شاخه های متفاوت نیز از دیگر برنامه های تعیین شده شرکت در سالجاری است.

به گفته وی از طریق این بانک اطلاعاتی مصرف کنندگان می توانند کالا و تولید کننده مناسب خود را بیابند و کالا را گزینش و خرید کنند که البته راه اندازی این سامانه نیاز به ایجاد زیرساخت دارد.

محققیان با اشاره به فعالیت های فرهنگی شرکت نمایشگاهها گفت: برگزاری دومین کنگره بزرگ 'فاطمه شناسی' در روز تولد این بانوی بزرگ با رسته عفاف و حجاب و با هماهنگی مجموعه های فرهنگی استان از جمله فعالیتهای فرهنگی شرکت است.

وی افزود: تمام تلاش شرکت این است که با ابزارهای موجود زمان را مدیریت کند و در حداقل زمان خواسته های غرفه داران و بازدیدکنندگان را جامه عمل بپوشاند.

به گفته وی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در سال گذشته بیش از 40 عنوان مستقل نمایشگاهی در قالب های تخصصی، بین المللی و فرهنگی را برگزار کرد.

  • ۹۱/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">